b_300_300_16777215_00_images_abbasipish97.jpg


فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مردم صاحب اصلی نظام هستند و در این شرایط وظیفه هر فردی است که ضمن احساس مسئولیت در انتخابات پیش رو، دوستان، اقوام و بستگان و در سطوح بالاتر اقشار و گروه‌های مختلف را به حضور پررنگ‌ در انتخابات تشویق و ترغیب نماید.

حسین عباسی در آئین افتتاح پروژه آسفالت روستای قوئینک رخشانی افزود: ۲۸ خردادماه به دلیل برگزاری‌ چهار انتخابات در سطح کشور و سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پیشوا، روز بسیار حساس و سرنوشت‌سازی است.

وی بیان داشت: تمام مردم باید شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی و شرعی دانسته و نقش خود را در آینده کشور به خوبی ترسیم کنند.

عباسی تصریح نمود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌شرط تشکیل یک دولت قوی است تا بتوان بر مشکلات فائق آمده و در عرصه بین‌المللی قدرتمند ظاهر شویم.

نماینده دولت در شهرستان پیشوا بیان داشت:  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز به دلیل تاثیرات منطقه‌ای ‌از جایگاه ویژه‌ای برخودار است و انتخاب افراد اصلح می‌تواند زمینه رشد و توسعه منطقه را فراهم کند‌.

عباسی افزود: در دولت‌‌های یازدهم و دوازدهم شاهد شتاب‌بخشی خدمات به روستاییان و توسعه و عمران این مناطق بوده‌ایم که این مهم توجه دولت را به امور روستایی نشان می‌دهد.

فرماندار در پایان از زحمات بخشداران و دهیاران شهرستان پیشوا قدردانی کرد و از عموم مردم خواست تا انجام همگانی واکسیناسیون همچنان اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوان ویروس کرونا را به طور کامل مهار کرده و بار دیگر زندگی عادی جریان یابد.