b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost1.jpg

سایت خبرتهران در ادامه انتخاب برترین قنادی های استان تهران ، شیرینی مهماندوست در محدوده افسریه و خاوران را به عنوان قنادی برتر در شرق تهران معرفی کرد.آن چه که در شرق تهران زياد است ، قنادی و شيرينی سرا است ، ولي تعداد معدودی از اين قنادي ها توانسته اند در برترین جایگاه در این حرفه قرار بگيرند.شيرينی فروشی ها ، قنادي ها و کافه هايی که به شيرينی های خوشمزه و لذيذ شهره اند و با طبخ و ارائه شيرينی ها و کيک های خوشمزه و با کيفيت توانسته اند نام خود را بر سر زبان شيرينی دوست ها بياندازند ، می توانند برای يک جعبه شيرينی هر شهروندی را از آن سر تهران به مغازه شان بکشانند.
شیرینی مهماندوست در طول سال ها با کيفيت بالا و طعمِ عالی محصولاتش و همچنين خلاقيت هاي مختلف در شيرينی و کيک ها، توانسته است خود را در دل مردم افسریه و شرق تهران تهران و حتی اهالی سایر محله های تهران که از افسریه عبور می کنند ، جا کند.شیرینی مهماندوست مصمم است سليقه سخت پسند ايرانی جماعت را به خود جلب نماید و همواره سعی دارد همچنان مشتریان وسواسی خود را راضی نگهدارد.

 

 b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost2.jpg


در شیرینی مهماندوست هر مدل شیرینی ای که بخواهید خواهید یافت. همگی آن ها با بهترین مواد اولیه و زیبا ترین تزئینات برای شما تهیه شده اند. خلاقیت در خلق شیرینی های تازه و تزئین انواع خوردنی ها یکی از مهم ترین نقاط قوت این قنادی می باشد. شیرینی مهماندوست برای میهمانی ها و مناسبت ها و پذیرایی از میهمان های رودربایستی دار کاملاً مناسب هستند.کیک های سفارشی شیرینی مهماندوست یکی دیگر از نکته های مثبت این مجموعه است، هر طرحی و هر شکلی و با هر مواد اولیه ای، فرقی نمیکند؛ سفارش از شما، کیکش از مهماندوست!! اخلاق خوب مدیریت شیرینی مهماندوست و کارمندان ایشان , در تایید حرفه ای بودن این تیم است و هر کسی را مشتری دائمی خود میکند.          

در شیرینی مهماندوست ، انواع شيريني هاي باکیفیت و لذیذ ايرانی ، سنتی ، کاپ کيک ها، کيک های تولد کلاسيک و مدرن ، دونات ها و ... که در ویترین های زیبای فروشگاه در کنار هم صف کشیده اند ، درانتظار شما هستند.شیرینی مهماندوست با استفاده از مواد آلی ، طبیعی و ایمن ، محصولاتی با طعم های منحصر به فرد و متناسب با انواع ذائقه ها و رژیم های مختلف برای شما عزیزان آماده می کند و توجه به کیفیت و مواد اولیه خوب و سالم و هنر و خلاقیت در تزئین کیک ها شعار اصلی اش است، شعاری که به آن جامه عمل پوشانده است.راستی شیرینی آنا همچنان به خدمت به شما همشهریان عزیز و مشتریان وفادار خود ، افتخار می کند.

 

b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost3.jpg

 

این قنادی در سال 1402 از سوی سایت خبرتهران ، به عنوان شیرینی سرای نمونه شرق تهران انتخاب شده و به دریافت لوح تقدیر مربوطه نائل آمده است , لذا به شما پیشنهاد می کنیم اگر تاکنون گذارتان به شیرینی مهماندوست نرسیده , حتما سری به آن بزنید.

آدرس: تهران - 20 متری افسریه - 15 متری اول - نبش حیابان 30

تلفنهای تماس: 33148595

موبایل: 09106892269

 

b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost6.jpg

 

شیرینی مهماندوست افسریه, شیرینی مهماندوست, بهترین قنادی افسریه , بهترین شیرینی افسریه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس