b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost1.jpg

سایت خبرتهران در ادامه انتخاب برترین قنادی های استان تهران ، شیرینی مهماندوست در محدوده افسریه و خاوران را به عنوان قنادی برتر در شرق تهران معرفی کرد.آن چه که در شرق تهران زياد است ، قنادی و شيرينی سرا است ، ولي تعداد معدودی از اين قنادي ها توانسته اند در برترین جایگاه در این حرفه قرار بگيرند.شيرينی فروشی ها ، قنادي ها و کافه هايی که به شيرينی های خوشمزه و لذيذ شهره اند و با طبخ و ارائه شيرينی ها و کيک های خوشمزه و با کيفيت توانسته اند نام خود را بر سر زبان شيرينی دوست ها بياندازند ، می توانند برای يک جعبه شيرينی هر شهروندی را از آن سر تهران به مغازه شان بکشانند.
شیرینی مهماندوست در طول سال ها با کيفيت بالا و طعمِ عالی محصولاتش و همچنين خلاقيت هاي مختلف در شيرينی و کيک ها، توانسته است خود را در دل مردم افسریه و شرق تهران تهران و حتی اهالی سایر محله های تهران که از افسریه عبور می کنند ، جا کند.شیرینی مهماندوست مصمم است سليقه سخت پسند ايرانی جماعت را به خود جلب نماید و همواره سعی دارد همچنان مشتریان وسواسی خود را راضی نگهدارد.

 

 b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost2.jpg


در شیرینی مهماندوست هر مدل شیرینی ای که بخواهید خواهید یافت. همگی آن ها با بهترین مواد اولیه و زیبا ترین تزئینات برای شما تهیه شده اند. خلاقیت در خلق شیرینی های تازه و تزئین انواع خوردنی ها یکی از مهم ترین نقاط قوت این قنادی می باشد. شیرینی مهماندوست برای میهمانی ها و مناسبت ها و پذیرایی از میهمان های رودربایستی دار کاملاً مناسب هستند.کیک های سفارشی شیرینی مهماندوست یکی دیگر از نکته های مثبت این مجموعه است، هر طرحی و هر شکلی و با هر مواد اولیه ای، فرقی نمیکند؛ سفارش از شما، کیکش از مهماندوست!! اخلاق خوب مدیریت شیرینی مهماندوست و کارمندان ایشان , در تایید حرفه ای بودن این تیم است و هر کسی را مشتری دائمی خود میکند.          

در شیرینی مهماندوست ، انواع شيريني هاي باکیفیت و لذیذ ايرانی ، سنتی ، کاپ کيک ها، کيک های تولد کلاسيک و مدرن ، دونات ها و ... که در ویترین های زیبای فروشگاه در کنار هم صف کشیده اند ، درانتظار شما هستند.شیرینی مهماندوست با استفاده از مواد آلی ، طبیعی و ایمن ، محصولاتی با طعم های منحصر به فرد و متناسب با انواع ذائقه ها و رژیم های مختلف برای شما عزیزان آماده می کند و توجه به کیفیت و مواد اولیه خوب و سالم و هنر و خلاقیت در تزئین کیک ها شعار اصلی اش است، شعاری که به آن جامه عمل پوشانده است.راستی شیرینی آنا همچنان به خدمت به شما همشهریان عزیز و مشتریان وفادار خود ، افتخار می کند.

 

b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost3.jpg

 

این قنادی در سال 1402 از سوی سایت خبرتهران ، به عنوان شیرینی سرای نمونه شرق تهران انتخاب شده و به دریافت لوح تقدیر مربوطه نائل آمده است , لذا به شما پیشنهاد می کنیم اگر تاکنون گذارتان به شیرینی مهماندوست نرسیده , حتما سری به آن بزنید.

آدرس: تهران - 20 متری افسریه - 15 متری اول - نبش حیابان 30

تلفنهای تماس: 33148595

موبایل: 09106892269

 

b_300_300_16777215_00_images_mehmandoost6.jpg

 

شیرینی مهماندوست افسریه, شیرینی مهماندوست, بهترین قنادی افسریه , بهترین شیرینی افسریه