b_300_300_16777215_00_images_j4.jpg

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از مدارس عشایر منطقه جوادآباد از نقش آفرینی غیور مردان عشایر در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و ... و نیاز کشور و مردم به این قشر عظیم و قدرتمند که با کوشش بسیار در به حرکت درآمدن چرخ پیشرفت کشور بپیش می رود سخن گفت.

عربعلی زینالی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در جوادآباد از نزدیک با دانش‌آموزان عشایر این شهر بازدید کرد و از تلاش و جدیت مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان و همکاران عزیز که به عزتِ انقلاب و حفظ ارزش‌ها کیلومترها و فرسنگ ها مسیر را با همه سختی، مشقت، دوری و صعب العبور بودن به جان خریده، تا خدمتی صادقانه در راستای عدالت اجتماعی و تربیت دانش آموزان به نمایش بگذارند تقدیر نمود.

وی تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس، عشایر نقش عظیمی را در پاسبانی از خاک و میهن ایفا نموده و امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... بعنوان بازوان توانمند دین خود را به نظام و انقلاب ادا می‌نمایند.

زینالی در پایان اظهار داشت: وظیفه همگان است که در رفع مشکلات این قشر عظیم کوشیده و با اختیار قرار دادن امکانات مناسب، هر روز شاهد بالندگی و رشد فرزندان عشایر ایران اسلامی باشیم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر