b_300_300_16777215_00_images_j4.jpg

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بازدید از مدارس عشایر منطقه جوادآباد از نقش آفرینی غیور مردان عشایر در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و ... و نیاز کشور و مردم به این قشر عظیم و قدرتمند که با کوشش بسیار در به حرکت درآمدن چرخ پیشرفت کشور بپیش می رود سخن گفت.

عربعلی زینالی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در جوادآباد از نزدیک با دانش‌آموزان عشایر این شهر بازدید کرد و از تلاش و جدیت مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان و همکاران عزیز که به عزتِ انقلاب و حفظ ارزش‌ها کیلومترها و فرسنگ ها مسیر را با همه سختی، مشقت، دوری و صعب العبور بودن به جان خریده، تا خدمتی صادقانه در راستای عدالت اجتماعی و تربیت دانش آموزان به نمایش بگذارند تقدیر نمود.

وی تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس، عشایر نقش عظیمی را در پاسبانی از خاک و میهن ایفا نموده و امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... بعنوان بازوان توانمند دین خود را به نظام و انقلاب ادا می‌نمایند.

زینالی در پایان اظهار داشت: وظیفه همگان است که در رفع مشکلات این قشر عظیم کوشیده و با اختیار قرار دادن امکانات مناسب، هر روز شاهد بالندگی و رشد فرزندان عشایر ایران اسلامی باشیم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداري تهران , يارانه , استانداري تهران , فرمانداري تهران , رضا نورمحمدي , عطيه مومني , ايرانگردي , گردشگري , بليت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قيمت ارز , قيمت دلار , بخشداري , دهياري , شوراي اسلامي شهر , پرسپوليس , استقلال , ليگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس