b_300_300_16777215_00_images_mj.jpg

ژیلا خدادادی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین اظهار داشت: تورهای رایگان ورامین گردی همزمان با ایام نوروز و با هدف معرفی آثار شاخص تاریخی شهرستان برای شهروندان استان تهران برگزار می شود و طی آن، علاقمندان به آثار تاریخی با حضور در این شهرستان از روستاهای هدف گردشگری، آثار تاریخی و طبیعت بازدید می کنند.
وی اظهار داشت: در نخستین روز از اجرای این طرح، ۴۰ نفر از گردشگران استان تهران توسط اتوبوس های گردشگری ورامین به این شهرستان منتقل شده و از مسجد جامع، برج آرامگاهی علاءالدوله، امامزاده یحیی(ع) و روستای هدف گردشگری خاوه و آثار تاریخی این روستا بازدید کردند.
وی افزود: این تور تا روز نهم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار می شود و علاقمندان به طور رایگان از آثار شاخص تاریخی ورامین بازدید می کنند.
خدادادی افزود: علاقمندان برای هماهنگی شرکت در این تورهای گردشگری رایگان می توانند با شماره ۳۶۲۵۹۷۹۵ تماس گرفته و ثبت نام کنند.
ورامین بیش از ۴۰۰ اثر و محوطه مهم تاریخی دارد که از این تعداد، ۷۸ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

میراث فرهنگی ورامین,گردشگری ورامین,اداره میراث فرهنگی شهرستان ورامین,اداره گردشگری شهرستان ورامین,یارانه,بلیت,سفر,فرمانداری,بخشداری,دهیاری,استانداری,ارز,دلار