b_300_300_16777215_00_images_mj.jpg

ژیلا خدادادی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین اظهار داشت: تورهای رایگان ورامین گردی همزمان با ایام نوروز و با هدف معرفی آثار شاخص تاریخی شهرستان برای شهروندان استان تهران برگزار می شود و طی آن، علاقمندان به آثار تاریخی با حضور در این شهرستان از روستاهای هدف گردشگری، آثار تاریخی و طبیعت بازدید می کنند.
وی اظهار داشت: در نخستین روز از اجرای این طرح، ۴۰ نفر از گردشگران استان تهران توسط اتوبوس های گردشگری ورامین به این شهرستان منتقل شده و از مسجد جامع، برج آرامگاهی علاءالدوله، امامزاده یحیی(ع) و روستای هدف گردشگری خاوه و آثار تاریخی این روستا بازدید کردند.
وی افزود: این تور تا روز نهم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برگزار می شود و علاقمندان به طور رایگان از آثار شاخص تاریخی ورامین بازدید می کنند.
خدادادی افزود: علاقمندان برای هماهنگی شرکت در این تورهای گردشگری رایگان می توانند با شماره ۳۶۲۵۹۷۹۵ تماس گرفته و ثبت نام کنند.
ورامین بیش از ۴۰۰ اثر و محوطه مهم تاریخی دارد که از این تعداد، ۷۸ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

میراث فرهنگی ورامین,گردشگری ورامین,اداره میراث فرهنگی شهرستان ورامین,اداره گردشگری شهرستان ورامین,یارانه,بلیت,سفر,فرمانداری,بخشداری,دهیاری,استانداری,ارز,دلار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس