b_300_300_16777215_00_images_ataos.jpg
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران با اشاره به لزوم توجه به اشتغال روستاییان عملکرد بانک های استان تهران در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری را مطلوب ارزیابی کرد.

فریدون عطایی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با اشاره به لزوم ارتقا وضعیت اشتغال استان اظهار داشت: این جلسه در راستای پیگیری مصوبات اشتغال تشکیل شد تا مغایرت رتبه تسهیلات روستایی و عشایری در کمیته تخصصی بررسی شود.
 
وی با اشاره به عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری افزود: بانک کشاورزی تقریباً به بیش از ۹۵ درصد تعهدات عمل کرده، بانک توسعه تعاون بیش از ۸۵ درصد، پست بانک ۴۰ درصد و صندوق کارآفرینی امید هم ۶۰ درصد به تعهدات خود عمل کردند.
 
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران عنوان کرد: یکی از مشکلات معرفی شده های وام های مربوط به دستگاه‌های حمایتی بود که به سبب مشکل تضامین موفق به دریافت وام نشدند همچنین مقرر شد باحضور اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، وزارت تعاون و سازمان برنامه و بودجه آمار از سامانه کارا و سامانه ناظر بر کارا یکپارچه شود .
 
عطایی همچنین گفت: قرار شد جلسه ای با حضور متقاضیان وام، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شود تا هدف ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات و رفع موانع محقق شود.
 
وی در مورد اهمیت تسهیلات روستایی عشایری در استان تهران عنوان کرد: استان تهران به لحاظ درصد و تعداد روستاها رتبه بیست و هفتم و به لحاظ جمعیت رتبه یازدهم کشور را دارد از اینرو اشتغال آنها اهمیت زیادی دارد.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,یارانه