b_300_300_16777215_00_images_ataos.jpg
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران با اشاره به لزوم توجه به اشتغال روستاییان عملکرد بانک های استان تهران در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری را مطلوب ارزیابی کرد.

فریدون عطایی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با اشاره به لزوم ارتقا وضعیت اشتغال استان اظهار داشت: این جلسه در راستای پیگیری مصوبات اشتغال تشکیل شد تا مغایرت رتبه تسهیلات روستایی و عشایری در کمیته تخصصی بررسی شود.
 
وی با اشاره به عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری افزود: بانک کشاورزی تقریباً به بیش از ۹۵ درصد تعهدات عمل کرده، بانک توسعه تعاون بیش از ۸۵ درصد، پست بانک ۴۰ درصد و صندوق کارآفرینی امید هم ۶۰ درصد به تعهدات خود عمل کردند.
 
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران عنوان کرد: یکی از مشکلات معرفی شده های وام های مربوط به دستگاه‌های حمایتی بود که به سبب مشکل تضامین موفق به دریافت وام نشدند همچنین مقرر شد باحضور اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، وزارت تعاون و سازمان برنامه و بودجه آمار از سامانه کارا و سامانه ناظر بر کارا یکپارچه شود .
 
عطایی همچنین گفت: قرار شد جلسه ای با حضور متقاضیان وام، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شود تا هدف ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات و رفع موانع محقق شود.
 
وی در مورد اهمیت تسهیلات روستایی عشایری در استان تهران عنوان کرد: استان تهران به لحاظ درصد و تعداد روستاها رتبه بیست و هفتم و به لحاظ جمعیت رتبه یازدهم کشور را دارد از اینرو اشتغال آنها اهمیت زیادی دارد.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,یارانه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس