b_300_300_16777215_00_images_habiby.jpg


مهندس حبیبی شهردار پرتلاش پیشوا از آماده باش نیروهای شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران طی دو روز آینده و احتمال وقوع سیلاب، مجموعه های شهرداری پیشوا تمهیدات لازم را برای کاهش آب گرفتگی معابر را انجام داده اند.

حبیبی افزود: بازدیدهای دوره‌ای از وضعیت رودخانه‌ها، مسیل ها و کانالها و جوی های هدایت آب های سطحی در دستور کار معاونت خدمات شهر قرار داشته و از ابتدای فصل پاییز لایروبی، پاکسازی، ترمیم دیوارها، کف سازی و پاکسازی نهرها به صورت مستمر انجام شده است.

وی گفت: با توجه رها سازی بخشی از آب سد ماملو و گذر آن از رودخانه های سطح شهر خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته مشکلی تا کنون نداشته ایم.

شهردار پیشوا گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از جاری شدن سیلاب عمده ترین نقاط آب گرفتگی شناسایی شده و کانال‌ها و رودخانه‌ها در چندین نوبت پاکسازی و لایروبی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مقابله با آب گرفتگی احتمالی در سطح شهر نیروهای خدمات شهری شهرداری و آتش نشانی در چهار گروه با تجهیزاتی همچون ماشین آلات مکانیزه سنگین، سبک، پمپ‌های مکش و کیسه‌های شن برای انحراف مسیر آب در حالت آماده باش هستند و به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که تمام مسیل‌ها، انهار، رودخانه‌ها و کانال‌های آب به طور مداوم رصد می‌شوند تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی ضمن اشاره به هزینه های بالای لایروبی انهار گفت: شهروندان با رعایت مواردی چون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها شوند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر