b_300_300_16777215_00_images_habiby.jpg


مهندس حبیبی شهردار پرتلاش پیشوا از آماده باش نیروهای شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران طی دو روز آینده و احتمال وقوع سیلاب، مجموعه های شهرداری پیشوا تمهیدات لازم را برای کاهش آب گرفتگی معابر را انجام داده اند.

حبیبی افزود: بازدیدهای دوره‌ای از وضعیت رودخانه‌ها، مسیل ها و کانالها و جوی های هدایت آب های سطحی در دستور کار معاونت خدمات شهر قرار داشته و از ابتدای فصل پاییز لایروبی، پاکسازی، ترمیم دیوارها، کف سازی و پاکسازی نهرها به صورت مستمر انجام شده است.

وی گفت: با توجه رها سازی بخشی از آب سد ماملو و گذر آن از رودخانه های سطح شهر خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته مشکلی تا کنون نداشته ایم.

شهردار پیشوا گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از جاری شدن سیلاب عمده ترین نقاط آب گرفتگی شناسایی شده و کانال‌ها و رودخانه‌ها در چندین نوبت پاکسازی و لایروبی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مقابله با آب گرفتگی احتمالی در سطح شهر نیروهای خدمات شهری شهرداری و آتش نشانی در چهار گروه با تجهیزاتی همچون ماشین آلات مکانیزه سنگین، سبک، پمپ‌های مکش و کیسه‌های شن برای انحراف مسیر آب در حالت آماده باش هستند و به شهروندان این اطمینان را می‌دهیم که تمام مسیل‌ها، انهار، رودخانه‌ها و کانال‌های آب به طور مداوم رصد می‌شوند تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی ضمن اشاره به هزینه های بالای لایروبی انهار گفت: شهروندان با رعایت مواردی چون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی‌ها و کانال‌های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و مسیل‌ها شوند.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس