b_300_300_16777215_00_images_abasipish.jpg
فرماندار پیشوا گفت: یکی از اولویت های دولت در روستاها فراهم کردن فضای کسب و کار برای جوانان است و در همین‌ راستا، اعضای شوراها و دهیاران باید در زمینه اشتغالزایی برای سال ۹۸ برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشند.
 
حسین عباسی در نهمین نشست صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد حضرت علی(ع) اظهار داشت: فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت گزاری به مردم است و هرچه ارتباط بین مردم و مسئولان بیشتر و تنگاتنگ باشد در بهبود کارها تاثیرگذار است.

 وی به مشکلات روستای طارند اشاره کرد و گفت: طی سال های گذشته مردم این روستا با مشکلاتی به ویژه جاده نامناسب و تصادفات و سوانح رانندگی مواجه بوده اند که رفع آن تلاش و همت بیشتری را از مسئولان به ویژه دهیاری و شورای روستا می طلبد.

 فرماندار شهرستان پیشوا هدف از برگزاری نشست های پرسش و پاسخ را آگاهی از مشکلات مردم و برنامه ریزی برای رفع آنها عنوان کرد و گفت: بخشی از کارها مستلزم اعتبارات و بودجه است ولی بخشی دیگر با هماهنگی های بین بخشی قابل رفع است .

 وی از دهیار و اعضای شورای روستای طارند خواست تا جزء به جزء مشکلات روستا را فهرست کرده و با جدیت از مسئولان شهرستان و استان مطالبه کنند.

 عباسی احیای بافت فرسوده روستایی را یکی از برنامه های دارای اولویت در سال ۹۷ عنوان و تصریح کرد: متاسفانه مردم روستای طارند از طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی استقبال چندانی نداشتند که با توجه به بلاخیز بودن کشور و همچنین تسهیلات خوبی که دولت در این زمینه اعطا می کند باید هرچه سریع تر نسبت به تقویت و استحکام بنای خود اقدام کنند.

 وی اشتغالزایی را نیز یکی دیگر از تکالیف دهیاران و شوراهای اسلامی روستا دانست و گفت: یکی از اولویت های دولت در روستاها فراهم کردن فضای کسب و کار برای جوانان است و در همین‌ راستا، اعضای شوراها و دهیاران باید در زمینه اشتغالزایی برای سال ۹۸ برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشند.

 فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به نام گذاری چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری به عناوین اقتصادی، افزود: این نامگذاری ها نشان دهنده لزوم توجه به درون زا بودن اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی است تا شرایط کسب و کار برای جوانان فراهم شود.

 وی به ضرورت جلوگیری از قاچاق دام در سطح شهرستان اشاره و عنوان کرد: دامداران و کشاورزان باید در این زمینه هوشیار باشند و بدون شناخت و آگاهی محصولات دامی و کشاورزی خود را در معرض فروش قرار ندهند تا زمینه هرگونه سوءاستفاده و فضاسازی منفی ایجاد نشود.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران