b_300_300_16777215_00_images_abasipish.jpg
فرماندار پیشوا گفت: یکی از اولویت های دولت در روستاها فراهم کردن فضای کسب و کار برای جوانان است و در همین‌ راستا، اعضای شوراها و دهیاران باید در زمینه اشتغالزایی برای سال ۹۸ برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشند.
 
حسین عباسی در نهمین نشست صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد حضرت علی(ع) اظهار داشت: فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت گزاری به مردم است و هرچه ارتباط بین مردم و مسئولان بیشتر و تنگاتنگ باشد در بهبود کارها تاثیرگذار است.

 وی به مشکلات روستای طارند اشاره کرد و گفت: طی سال های گذشته مردم این روستا با مشکلاتی به ویژه جاده نامناسب و تصادفات و سوانح رانندگی مواجه بوده اند که رفع آن تلاش و همت بیشتری را از مسئولان به ویژه دهیاری و شورای روستا می طلبد.

 فرماندار شهرستان پیشوا هدف از برگزاری نشست های پرسش و پاسخ را آگاهی از مشکلات مردم و برنامه ریزی برای رفع آنها عنوان کرد و گفت: بخشی از کارها مستلزم اعتبارات و بودجه است ولی بخشی دیگر با هماهنگی های بین بخشی قابل رفع است .

 وی از دهیار و اعضای شورای روستای طارند خواست تا جزء به جزء مشکلات روستا را فهرست کرده و با جدیت از مسئولان شهرستان و استان مطالبه کنند.

 عباسی احیای بافت فرسوده روستایی را یکی از برنامه های دارای اولویت در سال ۹۷ عنوان و تصریح کرد: متاسفانه مردم روستای طارند از طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی استقبال چندانی نداشتند که با توجه به بلاخیز بودن کشور و همچنین تسهیلات خوبی که دولت در این زمینه اعطا می کند باید هرچه سریع تر نسبت به تقویت و استحکام بنای خود اقدام کنند.

 وی اشتغالزایی را نیز یکی دیگر از تکالیف دهیاران و شوراهای اسلامی روستا دانست و گفت: یکی از اولویت های دولت در روستاها فراهم کردن فضای کسب و کار برای جوانان است و در همین‌ راستا، اعضای شوراها و دهیاران باید در زمینه اشتغالزایی برای سال ۹۸ برنامه ریزی دقیق و منسجمی داشته باشند.

 فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به نام گذاری چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری به عناوین اقتصادی، افزود: این نامگذاری ها نشان دهنده لزوم توجه به درون زا بودن اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی است تا شرایط کسب و کار برای جوانان فراهم شود.

 وی به ضرورت جلوگیری از قاچاق دام در سطح شهرستان اشاره و عنوان کرد: دامداران و کشاورزان باید در این زمینه هوشیار باشند و بدون شناخت و آگاهی محصولات دامی و کشاورزی خود را در معرض فروش قرار ندهند تا زمینه هرگونه سوءاستفاده و فضاسازی منفی ایجاد نشود.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس