b_300_300_16777215_00_images_abbasipish7.jpg
فرماندار پیشوا با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت پیشگیری از مخاطرات سیل در شهرستان اتخاذ شده، گفت: خروج مدیران از شهرستان ممنوع و تمامی مرخصی‌ها لغو است و مدیران باید تا زمان پایداری شرایط جوی و اعلام شرایط عادی از سوی فرمانداری، در شهرستان حضور داشته باشند.

حسین عباسی در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پیشوا اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی روزهای اخیر، همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به صورت صد درصدی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: همچنین تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری، مدیریت و اقدامات بهنگام در زمان مواجهه با شرایط بحران در شهر و روستاها اتخاذ شده است.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه خروج مدیران از شهرستان ممنوع و تمامی مرخصی‌ها لغو است، تصریح کرد: مدیران باید تا زمان پایداری شرایط جوی و اعلام شرایط عادی از سوی فرمانداری در شهرستان حضور داشته باشند.

وی به اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از مخاطرات سیل اشاره کرد و گفت: تدارک و تامین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و استقرار در نقاط حساس و حادثه خیز ضروری‌ است.

عباسی با اشاره به ضرورت پایش مستمر مناطق در معرض خطر شهرستان، بیان کرد: با وجود بازدیدهای مکرر از نقاط مختلف شهرستان به خصوص نقاط حساس و حادثه خیز، این مناطق مجددا باید مورد بازدید قرار گرفته و امکانات، تجهیزات و دستگاه‌ها نیز به‌روزرسانی و بازبینی شود.

وی با تأکید بر ضرورت اقدام هماهنگ در مدیریت بحران شهرستان، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی ها، هشدارها، تذکرات، گزارش‌ها و پیام‌ها فقط از سوی فرماندار به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران صورت می‌گیرد و ادارات از اقدامات فردی بپرهیزند.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه کمک به مناطق سیل زده کشور نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: به محض اعلام شرایط عادی و رفع بحران احتمالی، امکانات شهرستان را برای کمک به مناطق سیل زده گسیل می‌کنیم.

وی اذعان کرد: کمک نقدی به سیل زدگان‌از طریق‌ شماره حساب جمعیت هلال احمر در اولویت کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی قرار دارد.

عباسی بر لزوم هشدار به مردم از طریق ارسال پیامک در شرایط بحرانی تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش آگاهی بخشی در پیشگیری و مدیریت بحران، اداره مخابرات آمادگی لازم برای اطلاع رسانی از طریق تلفن ثابت و پیامک را داشته باشد.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران