b_300_300_16777215_00_images_abbasipish7.jpg
فرماندار پیشوا با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت پیشگیری از مخاطرات سیل در شهرستان اتخاذ شده، گفت: خروج مدیران از شهرستان ممنوع و تمامی مرخصی‌ها لغو است و مدیران باید تا زمان پایداری شرایط جوی و اعلام شرایط عادی از سوی فرمانداری، در شهرستان حضور داشته باشند.

حسین عباسی در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پیشوا اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی روزهای اخیر، همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به صورت صد درصدی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: همچنین تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری، مدیریت و اقدامات بهنگام در زمان مواجهه با شرایط بحران در شهر و روستاها اتخاذ شده است.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه خروج مدیران از شهرستان ممنوع و تمامی مرخصی‌ها لغو است، تصریح کرد: مدیران باید تا زمان پایداری شرایط جوی و اعلام شرایط عادی از سوی فرمانداری در شهرستان حضور داشته باشند.

وی به اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از مخاطرات سیل اشاره کرد و گفت: تدارک و تامین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و استقرار در نقاط حساس و حادثه خیز ضروری‌ است.

عباسی با اشاره به ضرورت پایش مستمر مناطق در معرض خطر شهرستان، بیان کرد: با وجود بازدیدهای مکرر از نقاط مختلف شهرستان به خصوص نقاط حساس و حادثه خیز، این مناطق مجددا باید مورد بازدید قرار گرفته و امکانات، تجهیزات و دستگاه‌ها نیز به‌روزرسانی و بازبینی شود.

وی با تأکید بر ضرورت اقدام هماهنگ در مدیریت بحران شهرستان، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی ها، هشدارها، تذکرات، گزارش‌ها و پیام‌ها فقط از سوی فرماندار به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران صورت می‌گیرد و ادارات از اقدامات فردی بپرهیزند.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه کمک به مناطق سیل زده کشور نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: به محض اعلام شرایط عادی و رفع بحران احتمالی، امکانات شهرستان را برای کمک به مناطق سیل زده گسیل می‌کنیم.

وی اذعان کرد: کمک نقدی به سیل زدگان‌از طریق‌ شماره حساب جمعیت هلال احمر در اولویت کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی قرار دارد.

عباسی بر لزوم هشدار به مردم از طریق ارسال پیامک در شرایط بحرانی تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش آگاهی بخشی در پیشگیری و مدیریت بحران، اداره مخابرات آمادگی لازم برای اطلاع رسانی از طریق تلفن ثابت و پیامک را داشته باشد.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس