b_300_300_16777215_00_images_masud2.jpg

مسعود مومنی از هنرمندان باسابقه تئاتر جنوبشرق استان تهران و مسئول پایگاه نمایش بسیج هنرمندان شهرستان پیشوا گفت:اجرای نمایش مردان آسمانی , در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و هدیه ای به رزمندگان دفاع مقدس و قدردانی از زحمات شهدا می باشد.

وی افزود:هنر دقیق ترین وسیله ی انعکاس اندیشه ها و آرمان های شهدای دفاع مقدس می باشد تا به واسطه ی آن , فرهنگ شهادت در جامعه جاری و پویا باشد و ما هم مطابق همین فرموده , بیشتر تلاش خود را در این عرصه انجام خواهیم داد.

مومنی ادامه داد:نمایش مذکور , اشاره ای کوتاه به گوشه ای از جبهه های نبرد دارد که در آن جوانان این مرز و بوم , برای پاسداری از خاک وطن و ناموس ایرانی , عاشقانه تا مرز شهادت پیش می روند تا یک وجب از خاک ایران زمین , به دست بیگانگان نیفتد.

مسعود مومنی تاکید کرد:از حمایت ها و محبت های مسئولین محترم سپاه پیشوا و همه کسانی که خالصانه در اجرای این نمایش ما را یاری می نمایند , خاضعانه تشکر می کنم.

 

b_300_300_16777215_00_images_masood11.jpg

 

مومنی در پایان افزود:نمایش مردان آسمانی در تاریخ های دوشنبه 5مهر ساعت 4ونیم عصر در صحن مطهر , سه شنبه 6 مهر ساعت 9ونیم شب در مزار شهدا و در روز چهارشنبه 7مهر ساعت 5 عصر در تپه حاج آقاجلال برگزار خواهد شد.

گفتنی است آقایان منوچهر سرکاری , امیرحسین صادقیان , مسعود مومنی و محمدحسین فیاض منفرد , در این نمایش زیبا ایفای نقش می کنند که کارگردانی و نویسندگی و بازی گردانی نمایش بر عهده مسعود مومنی می باشند.گفتنی است موسیقی این نمایش بر عهده محمد مه بادی و راوی نمایش خانم معصومی می باشد.

شایان ذکر است نمایش مذکور در سال گذشته نیز اجرا شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی اهالی دشت ورامین و دانش آموزان مدارس منطقه روبرو شد.

 

b_300_300_16777215_00_images_masood10.jpg



پیشوا,تئاتر پیشوا,خبر پیشوا,نمایش پیشوا,مسعود مومنی پیشوا,نمایش مردان آسمانی,تئاتر مردان آسمانی,بسیج هنرمندان پیشوا,اخبار پیشوا,نمایش بسیج پیشوا,تئاتر بسیج پیشوا,پایگاه نمایش بسیج پیشوا,شهر پیشوا