b_300_300_16777215_00_images_bandpey99.jpg


استاندار تهران با اشاره به لزوم ایجاد ثبات و آرامش برای برگزاری انتخابات و پرهیز از ایجاد هرگونه شائبه بر عدم تغییر مدیران در آستانه انتخابات تاکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 1400 ضمن قدردانی از فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعامل و انسجام ایجاد شده میان دستگاه‌های نظارتی، اظهار داشت:‌ خوشبختانه با هماهنگی ایجاد شده اقدامات اثربخشی انجام شده و وحدت و هماهنگی موجود شرایط خدمت‌رسانی در استان تهران را اثربخش‌تر کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویداد پیش رو در سال جاری انتخابات است افزود: در استان تهران و حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر چهار انتخابات برگزار می‌شود که طی آن سه نماینده برای مجلس خبرگان رهبری، یک نماینده برای مجلس شورای اسلامی  و همچنین انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
 
استاندار تهران عنون کرد:‌ اقدامات خوبی در حوزه سیاسی انجام شده که به صورت ویژه در برگزاری انتخابات باید استمرار پیدا کند و در انتخابات دستگاه‌های اجرایی باید بی‌طرف باشند و اعمال قانون را در دستورکار قرار دهند و در جهت افزایش مشارکت مردم گام بردارند.
 
محسنی بندپی سپس گفت:‌ همه دستگاه‌های استان برای برگزاری انتخابات باید همکاری لازم را داشته باشند و از سوی دیگر نسبت به تغییر مدیران شهرستانی دقت داشته باشند که هیچ تغییری نداشته باشیم به ویژه در حوزه سیاسی تغییری همچون تغییر بخشدار و مدیرکل متوقف شود تا نسبت به ایجاد ثبات و بهره‌گیری از نیروهای موجود حرکت کنیم.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس