b_300_300_16777215_00_images_hasanbeygii.jpg


رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع ۷ روز ثبت نام داوطلبین میاندوره ای مجلس خبرگان ۵۴ داوطلب ثبت نام نهایی شدند و پرونده یک داوطلب در حال بررسی است که در صورت تکمیل ثبت نام ۵۵ داوطلب نهایی می شود.

شکرالله حسن بیگی در مورد وضعیت ثبت نام داوطبین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از ۱۳ فروردین تا ۱۹ فروردین ساعت ۱۸ ادامه داشت.

وی افزود: در پی رحلت آیت ها امینی، آیت ها تسخیری و آیت ها بطحایی، سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان در استان تهران خالی شده که در انتخابات ۲۸ خرداد وضعیت این سه کرسی مشخص می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مجموع ۷ روز ثبت نام ۵۴ داوطلب ثبت نام نهایی و قطعی شدند و پرونده یک داوطلب در حال بررسی است که در صورت تکمیل ثبت نام ۵۵ داوطلب نهایی می شود.

حسن بیگی سپس گفت: بررسی صلاحیت ها و بقیه موارد مرتبط با داوطبین مجلس خبرگان به عهده شورای نگهبان است و فقط در جلسه ای با حضور هیئت نظارت استان تهران با حضور آقای فرهاد رهبر در مورد تبلیغات نامزدین مجلس خبرگان، زمان و نحوه استفاده نامزدین از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغات تصمیم گیری می شود.

خبرتهران,خبر تهران,شهرداری,پرتال شهرداری,سايت شهرداری,اخبار شهرداری,خبر شهرداری,شهردار,شهردار شهر,تلفن شهرداری,آدرس شهرداری,ماليات شهرداری,شورای شهر,شورای شهرستان,شورای اسلامی شهر,خبرتهران ,خبر تهران,اخبار تهران,شهرداری تهران,یارانه,استانداری تهران,فرمانداری تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری, بلیت,سفر,سفر ارزان,اداره کل تهران,قیمت ارز,قیمت دلار,بخشداری,دهیاری,شورای اسلامی شهر,پرسپولیس,استقلال,لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس