b_300_300_16777215_00_images_emamiamyn.jpg

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به انجام دو مرحله غربالگری در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی گفت: واحدهایی مجاز به فعالیت هستند که اقلام بهداشتی را در اختیار پرسنل قرار دهند.

محمد امامی امین در جلسه هماهنگی غربالگری کارگران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی اظهار داشت: در کنار افدامات محتلف برای مقابله با کرونا، باید زنجیره تولید کالا و اقلام مختلف حفظ شود تا اطمینان حاصل شود که کالا به قدر کافی وجود دارد.
 
وی ادامه داد: دستورالعمل های وزارت بهداشت باید از طریق تقلیل نیروی انسانی و ۳ شیفت فعالیت کردن کارخانه ها به خوبی رعایت شود، به عنوان مثال اگر قبلاً کارخانه ای با ۱۰۰ نفر در یک شیفت کار می کرد اکنون در سه شیفت ۳۳ نفره کار کنند تا تجمع نیروی انسانی کاهش پیدا کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: حتما واحدهای تولیدی، تجهیزات بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده را در اختیار پرسنل قرار دهند.
 
امامی امین در مورد غربالگری در شهرک‌های صنعتی واحدهای تولیدی گفت: غربالگری هم در مبادی ورودی شهرک ها و لکه های صنعتی انجام شود و شرکت شهرک‌های صنعتی این امکانات را فراهم کند و در مرحله بعد نیز در مبادی ورودی کارخانه ها و واحدهای تولیدی نیز طرح غربالگری و تب سنجی انجام شود.
 
امامی امین سپس با بیان اینکه 4 هزار کارشناس بهداشت محیط براقدامات بهداشتی واحدهای صنعتی و تولیدی نظارت می‌کنند تصریح کرد: به تمام واحدهای صنعتی و کارگاهی اطلاع‌رسانی شود که از ۱۶ فروردین تنها کارخانه ها و کارگاه هایی مجاز به فعالیت هستند که تجهیزات بهداشتی را برای پرسنل آماده کنند در غیر این صورت از فعالیت آنها ممانعت به عمل می آید.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس