b_300_300_16777215_00_images_rezvan.jpg


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران گفت: با توجه به شرایط کرونایی تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های مختلف این هفته می باشد.


علی رضوان با اشاره به اهمیت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است که با اجرای برنامه‌های مفید، متنوع، فراگیر و هدفمند شاهد معرفی دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه های دارای زیر ساخت، فرمانداری ها و شهرداری ها در حوزه‌های تخصصی، عمومی و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل در میان مسئولان، کارشناسان و آحاد جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه فلسفه هفته پدافند غیرعامل نهادینه سازی این فرهنگ است، افزود: دستورالعمل های اجرایی در خصوص پدافند غیرعامل به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده است که شامل چند مولفه برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی، رزمایش‌ها، تبلیغات محیطی و غیره می باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های مختلف این هفته می باشد، تصریح کرد: همایش ها به شکل مجازی برگزار می‌شود و در رزمایش‌ها به ویژه دستگاه های دارای زیرساخت تأکید شده تا پروتکل‌ها رعایت شود.

رضوان با بیان اینکه یکی از موارد قابل توجه در زمینه رعایت پدافند غیرعامل مشکل اخیر پمپ بنزین ها بود، گفت: مردم آگاهی داشتند و همراه و همگام با مسئولین بودند چرا که می‌دانستند این اقدام از اهداف دشمن در جهت فاصله گذاری بین مردم و مسئولان است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش شهر تهران دوره آموزش عمومی ۱۸ ساعته در زمینه پدافند غیر عامل برای ۵۳ هزار نفر از فرهنگیان برگزار کرده که ۹۵۴ هزار نفر ساعت را دربرمی‌گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران تصریح کرد: دیروز رزمایش تب کریمه کنگو در شهرستان رباط کریم با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شده تا سنجش آمادگی دستگاه‌های دخیل صورت گیرد؛ رزمایش قطعی برق نیز در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

رضوان با اشاره به اینکه شعار این هفته "پدافند غیرعامل، ایران پایدار" می باشد، افزود: سطح اجرایی برنامه ها ملی _دستگاهی، استانی، شهرستانی و شهری است، در این راستا رزمایش های که شهرداری در نظر گرفته در زمینه پدافند شیمیایی، پرتوی و سایبری برگزار شده ضمن اینکه پدافند پرتوی نیز در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس