b_300_300_16777215_00_images_hoseynijalilabad.jpg
بخشدار جلیل آباد از اختصاص دو میلیارد ریال توسط مردم و نهادهای این بخش برای تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان استان خوزستان خبر داد.

 سیدعباس حسینی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این بلای طبیعی از همکاری اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش جلیل آباد شهرستان پیشوا که به این موضوع واکنشی خداپسندانه و انسان دوستانه نشان دادند، تشکر کرد.

وی گفت: مبلغ دو میلیارد ریال به منظور کمک به سیل زدگان توسط بخشداری جلیل آباد، شورای روستاها، دهیاری های تابعه و کمکهای مردمی جمع آوری شد.


بخشدار جلیل آباد افزود: رقم جمع آوری شده، صرف تهیه و اختصاص اقلام ضروری مورد نیاز هم وطنان گرفتار در این بلای طبیعی می گردد.

وی با تاکید بر آمادگی همه جانبه دهیاران و عوامل اجرایی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی، خاطر نشان کرد: جلسات مستمر و هدفمند ستادهای مدیریت بحران شهرستان و بخش برگزار می شود.

حسینی در پایان گفت: هدایای جمع آوری شده مردم جلیل آباد در اولین زمان ممکن با رعایت اضطرار توسط دهیاران این بخش، در بین مردم خوزستان توزیع خواهد شد.

ایرانگردی,گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس