morsalpooreslam.jpg
فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه تحرم های ظالمانه آمریکایی ها با مقاومت ملت ایران بی اثر شده گفت: افزایش ارزش پول ملی و کاهش نرخ دلار و بهبود نسبی وضعیت اقتصادی کشور نتیجه رونق یافتن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سخن می گفت، به دیدار هفته گذشته استانداران تهران، قم و البرز با رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد و گفت: همانگونه که مشاهده کردید توجه به رفع مشکلات بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی نیز در این دیدار مورد تاکید دکتر روحانی قرار گرفت.
 وی در ادامه با اشاره اقدامات مهم صورت گرفته در یک سال اخیر در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: اسلامشهر از ظرفیت کم نظیری در حوزه فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و... برخوردار است و باید زمینه لازم را جهت رشد و توسعه فعالیت های اقتصادی در شهرستان را فراهم کنیم.
فرماندار اسلامشهر به برگزاری نشست تجار و تولیدکنندگان اسلامشهر با دفتر بازرگانی ایران و آفریقا اشاره کرد و ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت فراهم کردن زمینه صادرات کالاهای تولید شده در شهرستان اسلامشهر به برخی کشورهای آفریقایی فراهم شده است.
مرسلپور تصریح کرد: تجار و تولیدکنندگان اسلامشهر نشست های تخصصی بیشتری با دفتر بازرگانی ایران و آفریقا خواهند داشت و نمایشگاهی جهت عرضه کالاهایی که قابلیت صادرات به سایر کشورها را دارند و توسط واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان تولید می شوند نیز برگزار خواهد شد.
گفتنی است در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات شرکت تولیدی کوهین بتن، واحد بسته بندی قارچ ثمره، شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان پیشگاه صنعت غدیر و شرکت تحقیقاتی صبح سعادت توسط مدیران آنها مطرح و تصمیماتی جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس