b_300_300_16777215_00_images_morsalpoor21.jpg
فرماندار اسلامشهر از تعیین ۳۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان خبر داد.


مسعود مرسلپور که در جلسه تعيين تعداد و محل استقرار شعب اخذ راي انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری اسلامشهر که با حضور اعضای هیات اجرایی و نماینده هیات نظارت شهرستان سخن می گفت افزود: برای شهر اسلامشهر و بخش مرکزی ۲۵۱ شعبه، بخش چهاردانگه ۵۲ شعبه و برای بخش احمدآباد مستوفی نیز ۱۷ شعبه اخذ رای تعیین شده است.
وی در ادامه بر لزوم قانون مداري و رعایت اصل بي طرفي در روند برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخاب محل و تعيين شعب اخذ راي بايد به نحوی باشد که رای‌گیری تسهیل شده و مردم با سهولت و در کمترین زمان ممکن رای خود را به صندوق بیاندازند.
گفتنی است هيات اجرايي حوزه هاي فرعي موظف اند در راستای اجراي مواد ۳۶ و ۴۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مواد ۵۴ و ۵۴ مکرر آئین نامه اجرایی آن به منظور تعيين تعداد و استقرار شعب ثبت نام و اخذ راي تشكيل جلسه داده و شعب اخذ رای را مشخص کنند.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری