b_300_300_16777215_00_images_morsalpoor21.jpg
فرماندار اسلامشهر از تعیین ۳۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان خبر داد.


مسعود مرسلپور که در جلسه تعيين تعداد و محل استقرار شعب اخذ راي انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری اسلامشهر که با حضور اعضای هیات اجرایی و نماینده هیات نظارت شهرستان سخن می گفت افزود: برای شهر اسلامشهر و بخش مرکزی ۲۵۱ شعبه، بخش چهاردانگه ۵۲ شعبه و برای بخش احمدآباد مستوفی نیز ۱۷ شعبه اخذ رای تعیین شده است.
وی در ادامه بر لزوم قانون مداري و رعایت اصل بي طرفي در روند برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخاب محل و تعيين شعب اخذ راي بايد به نحوی باشد که رای‌گیری تسهیل شده و مردم با سهولت و در کمترین زمان ممکن رای خود را به صندوق بیاندازند.
گفتنی است هيات اجرايي حوزه هاي فرعي موظف اند در راستای اجراي مواد ۳۶ و ۴۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مواد ۵۴ و ۵۴ مکرر آئین نامه اجرایی آن به منظور تعيين تعداد و استقرار شعب ثبت نام و اخذ راي تشكيل جلسه داده و شعب اخذ رای را مشخص کنند.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس