b_300_300_16777215_00_images_parsno.jpg

فروشگاه پارس نوین با مدیریت آقای مهندس عاشوری و ارائه 15 سال سابقه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز ، همچنان در راستای پیشرفت فروشگاه و خدمت رسانی بهتر در عرصه ماشین های اداری به شما عزیزان در حال تلاش و همت میباشد و همچنان با سابقه درخشان ، رضایت شما مشتریان گرامی را به همراه داشته است.

فروشگاه پارس نوین ارائه کننده خدمات ماشین های اداری و ملزومات چاپ با تکیه بر خداوند متعال و تیم کاربلد خود ، دارای سالها تجربه و فعالیت درخشان در حوزه فروش و تعمیر انواع دستگاهها می باشد. از شروع فعالیت تا به امروز ، همواره اصلی ترین هدف مدیریت این مجموعه جلب رضایت مشتریان بوده است ؛ چرا که مشتریان را سرمایه های اصلی خود می داند.

حذف واسطه ها ، ارائه گارانتی معتبر ، تضمین کیفیت و قیمت محصولات از جمله فعالیت های فروشگاه پارس نوین در جهت حفظ فرهنگ مشتری مداری و جلب رضایت آنان است.

ارائه دهنده کلیه خدمات ماشین های اداری شامل:
پرینتر ، کپی ، فاکس ، کارتریج ، پول شمار ، صحافی ، ماشین حساب ، کاغذ خردکن و مواد مصرفی
فروش انواع دستگاه کپی و تجهیزات اداری به صورت عمده
توزیع عمده انواع کاغذ در ابعاد مختلف و بهترین کیفیت
عرضه انواع برندهای مطرح و معتبر دنیا مانند HP ، Canon و SHARPو  ….
فروش انواع ماشینهای اداری شامل فتوکپی ، پرینتر ، فاکس ، اسکنر و غیره

ارائه لوازم جانبی ماشین های اداری
 تعمیرات تخصصی انواع ماشین های اداری
 فروش انواع مواد مصرفی
 فروش و شارژ انواع کاتریج
 مشاوره رایگان در مورد خرید و تعمیرات
 عقد قرارداد با شرکتها ، سازمانها و ارگانهای دولتی

همچنین وب سایت پارس نوین به جهت سهولت در برقراری ارتباط مخاطبین با شرکت و آشنایی کامل ایشان با فعالیت ها و کلیه محصولات راه اندازی شده است.

تعمیرکاران ما در زمینه کاری خود مجرب و متعهد هستند و می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.در فروشگاه پارس نوین مهم نیست که شما کدام مدل و کدام برند از چاپگر ها را در اختیار دارید ؛ تعمیرکاران این مرکز به خوبی با ساختار درونی و پیچیده ماشین های اداری آشنایی دارند و پس از یک عیب یابی دقیق ، مسیر درست تعمیر و ترمیم و احیانا تعویض را انتخاب و اجرا می کنند.

تعمیر دستگاه کپی:
دستگاه کپی از جمله ماشین های اداری شناخته شده است که در ادارات، سازمان ها، مدارس، مراکز چاپ، مراکز درمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ناخودآگاه استهلاک بالایی را متحمل می شود که برای جبران آن همواره باید به سرویس های دوره ای و تعویض و تعمیرات به موقع قطعات مختلف آن توجه کنیم. در واحد تعمیرات دستگاه کپی خدماتی نظیر شارژ کارتریج انواع دستگاه کپی با مواد مصرفی مرغوب ، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی ، انجام سرویس‌های کلی و دوره ای دستگاه کپی ، بررسی نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فتوکپی ، تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه کپی و … ارائه می شود.

تعمیر پرینتر:
پرینتر یکی دیگر از ماشین های اداری معروف است که همانند دستگاه کپی کارایی بالایی دارد. نه تنها در ادارات و فضاهای کاری استفاده می شود ، بلکه در منازل نیز مورد استفاده کاربران است. فروشگاه پارس نوین در زمینه تعمیر پرینتر خدماتی نظیر تعمیر انواع پرینتر های رومیزی ، ایستاده و چندکاره ، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی بر اساس برند و ساختار و ظرفیت انواع پرینتر ها ، تعمیر و تعویض قطعات مستهلک انواع پرینتر، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات انواع پرینتر ، بازیابی و ترمیم کابل‌ها ، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری انواع پرینتر ها و … را ارائه می دهد.

تعمیر اسکنر:
اسکنر نوع دیگری از ماشین های اداری است که برای ورود تصویر اعم از سند، عکس، نقشه، فیلم و … به کامپیوتر  استفاده می شود و جزء دستگاه های ورودی (Input) در تکنولوژی IT است.اسکنر ها انواع گوناگونی دارند.در تعمیرگاه اختصاصی اسکنر در فروشگاه پارس نوین خدماتی نظیر تعمیر برد اسکنر ، عیب یابی لامپ اسکنر ، تعویض لامپ اسکنر ، عیب یابی مدارهای کنترل کننده اسکنر و … ارائه می شود.

تعمیر فکس:
فکس نیز در گروه ماشین های اداری است که معمولا با مشکلاتی نظیر کشیده نشدن کاغذ به داخل دستگاه ، ارسال نشدن پیام ، خرابی قطعات ، صدای ناهنجار و … رو به رو می شود.برای ریشه یابی این مشکلات باید به طور دقیق اجزای مختلف این دستگاه را بررسی کنیم و پس از عیب یابی درست ، مسیر تعمیر را انتخاب کنیم.


تلفن تماس : 2-88490690 –021

تلفکس : 88490690 – 021

وبسایت: http://parsnovinhp.com

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آدرس :تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان ایرانشهر شمالی – پلاک 258 (فروشگاه پارس نوین)

مشتریان عزیز میتوانند جهت حضور در فروشگاه همه روزه از ساعات 9:30 تا 20:00 (8 شب) از فروشگاه بازدید کنند.
توجه : فروشگاه در روزهای پنج شنبه از ساعت 9:30 تا 18:00 (6 بعدازظهر) و جمعه از ساعات 11:00 تا 18:00 (6 بعدازظهر) باز میباشد.

 

فروشگاه پارس نوین,فروشگاه پارس نوین ایرانشهر,بهترین مرکز خدمات ماشین های اداری,بهترین مرکز تعمیرات ماشین های اداری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس