b_300_300_16777215_00_images_fakharyy.jpg

به گزارش پرتال خبری خبرتهران ؛ علیرضا فخاری در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۵ هزار و ۳۰۰ شهدای دانش آموز که با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: آنچه تجربه کردیم و بر اساس اسناد تاریخی که تا به امروز ثبت شده، هیچ مقامی بالاتر از مقام شهید و شهادت پیدا نشده است.
 وی با تقدیر از خانواده شهدا افزود: طبق فرموده امام شهدا، شهید به وجه الله نظر می کند که هر کسی چنین توانی را ندارد و شهیدی که به وجه الله نظر می کند به مقام محمود می رسد، کسی که به این مقام می رسد موجب دعا و ثنا می شود و ما با استقاثه از شهدا تلاش می کنیم چنین وجهی پیدا کنیم.
 
استاندار تهران عنوان کرد: جایگاه ربانی و بلند شهدا همواره مورد تکریم است که این تکریم یک امر الهی است و ما اراده نمی کنیم بلکه به امر خدا انجام می‌شود.
 
فخاری با اشاره به این مراسم که به همت اداره کل آموزش و پرورش تهران انجام شد، گفت: آنچه از مقام شهدا در زمینه ایثار، گذشت، تقوا، امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی و دفاع از حق و حقیقت و جان سپاری در این مسیر می‌آموزیم، درس‌هایی برای امروز است.
 
وی افزود: امروز همه ما تکلیف داریم تا در مسیر شهدا حرکت کنیم و تا زمانی که زنده ایم، این تکلیف از ما برداشته نمی شود، چراکه ما ماندیم تا خدمت کنیم.
 
استاندار تهران با اشاره به جایگاه شهدای دانش آموز تصریح کرد: شهدای دانش آموز از ۱۳ آبان سال ۵۷ نقش آفرینی کردند و حتی قبل از آن در سال ۴۲ و سپس افرادی همچون شهید فهمیده ها که نمونه های بعدی بودند که حکایت از جایگاه شهدای دانش آموز در دفاع مقدس دارد.
 
فخاری خاطرنشان کرد: چنین مراسمی بهانه ای است تا یادآور شویم که برای خدمت به جامعه، اسلام، فرزندان انقلاب، خانواده شهدا و سربلندی ایران اسلامی باید تا پای جان پیش برویم و اگر امروز خط مقدم جنگ تن به تن نیست، در جایگاه خدمت سرفصل شهدای خدمت ایجاد کنیم.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس