b_300_300_16777215_00_images_fakharie.jpg


استاندار تهران گفت: زنان کشور ما، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و بخش بسیار موثر و عامل پیش برنده در قدرت تولید ملی هستند.

به گزارش خبرتهران ؛ علیرضا فخاری استاندار تهران و رئیس ستاد کنگره ملی شهدای پایتخت در مراسم نخستین یادواره شهدای زن در وزارت کشور اظهار داشت: امروز فرصتی شد تا در سلسله برنامه‌هایی برای تامین زیر ساخت‌های کنگره بزرگ به منظور یادآوری خاطرات شهدای پایتخت که در اسفند ماه برگزار می‌شود حضور یابیم که نقطه عطفی برای پیمان همه ما با شهدای عزیزاست.
 
وی ادامه داد: این پیش کنگره تحت عنوان شهدای بانوان گرامی با ۵۶۰ شهید است که جان خود را در مسیر و اهداف انقلاب اسلامی تقدیم کردند.
 
فخاری با اشاره به نقش موثر بانوان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: زنان کشور ما، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و بخش بسیار موثر و عامل پیش برنده در قدرت تولید ملی هستند.
 
وی با تاکید بر فلسفه وجودی بانوان در به معراج رساندن و قدرت‌بخشی به مردان افزود: امروز شاهدیم به برکت شهادت ۵۶۰ فرشته آسمانی جایگاه رفیع زنان ما نه تنها در کشور بلکه در جامعه جهانی و نه تنها در منزل بلکه در بعد همه شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلالو دارد.
 
استاندار تهران عنوان کرد: ما قبول داریم که خون شهید جوشش دهنده و برپا کننده حرکتی است از درون، برای ساخت انسان که زنان در این مسیر در خط مقدم هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: مردان به پشتوانه همسرانشان مقاومت می‌کنند و این یک ترکیب الهی است و این اراده از سرپنجه تدابیر انقلابی زنان است که مردان مقاومتی دو چندان پیدا می‌کنند و ما می‌بالیم به جامعه بزرگ واثربخش و منت گذاران همسران شهدا برای تعالی انقلابی اسلامی.
 
فخاری مطرح کرد: هرگاه در جامعه نقطه ضعفی حادث شد یقین داریم جبران کننده آن نقطه ضعف همسران و بانوان ما هستند و امروز اگر دشمنان در این مسیر، مفسده‌ای ایجاد می‌کنند، بانوان در خط مقدم مبارزه با آن هستند. این عقبه محکم تولید کننده قدرت ملی و تکیه‌گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب انقلابی و پیشبرد اهداف آن به پشتوانه بانوان است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس