b_300_300_16777215_00_images_ghasemi2.jpg
بخشدار جلیل‌آباد گفت: هماهنگی های لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های شهری در جلیل‌آباد درحال انجام است و ادارات خدمات‌رسان به‌زودی در این منطقه مستقر می‌شوند.

سید مصطفی قاسمی در نشست با اعضای شورای اسلامی جلیل‌آباد اظهار داشت: مکاتبات و هماهنگی‌های لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های شهری در جلیل‌آباد در حال انجام است و بطور جدی پیگیر استقرار شهرداری هستیم.

وی افزود: با توجه به ارتقای روستای جلیل‌آباد به شهر، این منطقه نیازمند اجرای طر‌ح‌های عمرانی ویژه و همچنین ایجاد مبلمان شهری است که باید در دستور کار دهیاری و شورای فعلی قرار گیرد.

بخشدار جلیل‌آباد بیان کرد: باید نظارت و کنترل بیشتری بر ساخت‌وساز در داخل بافت و حریم شهر صورت گرفته و تخلفات را به‌سرعت گزارش دهید تا میزان ساخت‌وسازهای غیرمجاز به صفر برسد.

قاسمی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت استقرار ادارات خدمات‌رسان در جلیل‌آباد انجام شده، گفت: در حال حاضر مقدمات استقرار اداره گاز فراهم شده و در مراحل نهایی است و سایر ادارات نیز به‌زودی در این منطقه مستقر خواهند شد.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس