b_300_300_16777215_00_images_ghasemijalil.jpg


بخشدار جلیل‌آباد از اجرای بیش از ۳۰ برنامه متنوع و افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایام الله دهه فجر در سطح شهر و روستاهای این بخش خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، سید مصطفی قاسمی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در سال جاری تلاش کردیم برنامه‌های دهه فجر در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سیاسی در مردم باشد تا در اسفند ماه انتخابات با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم. وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره شهدا، جشنواره علمی دانش‌آموزی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دستاوردهای عشایر، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و مسابقه بزرگ محله با اجرای مسعود روشن پژوه بخشی از برنامه‌های بخش جلیل آباد در ایام پیروزی انقلاب اسلامی است. بخشدار جلیل‌آباد تصریح کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی دولت در سطح روستاها و شهر جلیل‌آباد و پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران نیز در دهه مبارک فجر با هدف آگاهی مردم از خدمات صورت گرفته و امیدآفرینی در جامعه صورت می گیرد. قاسمی افزود: چندین پروژه به‌سازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها در جلیل‌آباد، زواره بید و سایر روستاها، خانه عالم در قشلاق جلیل‌آباد، چاه آب کشاورزی در غیاث‌آباد، سوله صالحین در جلیل‌آباد از جمله پروژه‌های عمرانی است که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس