b_300_300_16777215_00_images_abbassi1.jpg


فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه آموزش شهروندان بهترین راهبرد پیشگیری از بیماری کروناست، گفت: برای مقابله با این بیماری همه دستگا‌ه‌ها باید به کمک شبکه بهداشت و درمان بیایند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حسین عباسی در نشست مشترک با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و رییس شبکه بهداشت‌ و درمان اظهار داشت: در حال حاضر کشورهای مختلفی از جمله کشور خودمان با ویروس کرونا درگیر هستند ولی خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی در شهرستان پیشوا گزارش نشده است.

وی افزود: با این حال ما نگرانی مردم را درک کرده و منتظر نخواهیم ماند ویروس به پیشوا بیاید بلکه اقدامات و برنامه‌های پیشگیرانه، مسئولیت ویژه و اصلی ما در این برهه است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در راستای پیشگیری و حفظ سلامت شهروندان، تجمعات، مسابقات ورزشی، استخر دانشگاه آزاد اسلامی، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و قلیان سراهای پیشوا در محدودیت طرح پیشگیری قرار گرفتند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان متولی اصلی در بحث تامین بهداشت و سلامت مردم است ولی سایر دستگاه‌ها و در راس آنها شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز باید به کمک این مجموعه بیایند.

عباسی خاطرنشان کرد:  فعالیت‌های تمام ارگانها بدون همکاری شهروندان نتیجه بخش نخواهد بود و راهبرد اصلی پیشگیری از این مسئله آموزش شهروندان است.

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان از طریق ابزارهای اطلاع‌رسانی و امکانات تبلیغی، گفت: شهرداری به سرعت نسبت به ضدعفونی کردن وسایل و تجهیزات حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی‌ها اقدام نماید.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس