b_300_300_16777215_00_images_jolo1.jpg

شغل جلوبندی ؛ به انجام مجموعه‌ای از  خدمات عیب یابی ، تعمیر و تعویض قطعات بخش جلویی ماشین گفته می‌شود.این قطعات می‌توانند شامل:فرمان ، میل فرمان ، فنر ، کمک فنرها ،  میل تعادل ، سگ دست ، بوش ، سیبک و رام اشاره کرد.
افرادی که در شغل جلوبندی سازی خودرو مشغول هستند می‌توانند خدماتی مانند: عیب یابی ، تعمیر و تعویض قطعاتی مانند فرمان و میل فرمان را انجام دهند.
اگر با خودرو سروکار دارید حتما با عبارت جلوبندی خودرو آشنا هستید. همانطور که از اسمش پیداست ، جلوبندی مربوط به اجزای جلویی و زیرین خودرو می شود. جلوبندی خودرو و سیستم تعلیق با هم تفاوت هایی دارند به این صورت که سیستم تعلیق ماشین متشکل از کمک فنرها و چرخ های عقب خودرو می شود در صورتی که جلوبندی خودرو متشکل از فرمان و میل فرمان است و فقط مربوط به قسمت جلوی خودرو می باشد.

 

b_300_300_16777215_00_images_jolo2.jpg



از دیگر بخش های خودرو که مربوط به جلوبندی نیز می شود، زیربندی خودرو است. باید بدانید که زیربندی با جلوبندی باهم تفاوت هایی دارند. زیربندی خودرو در زیر جلوبندی و سیستم تعلیق قرار دارد که به سیستم تعلیق پیچ می شود و از خیس شدن ، آسیب دیدن و… جلوگیری می کند.سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو از مهم ترین قطعات و بخش های خودرو می باشد که موجب حفظ تعادل ماشین در حال حرکت و سکون می شود و نقش مهمی در سیستم خودرو ایفا می کند.
یکی از کاربردهای جلوبندی خودرو این است که حرکت را در مسیرهای ناهموار ، چاله‌ها ، پیچ جاده‌ها ، دست اندازها و … آسان کرده و به عبارتی می توان گفت در حرکت خودرو تعادل ایجاد می کند. به همین خاطر قطعات مورد استفاده در سیستم تعلیق ماشین باید به قدری محکم و قوی بوده که در مقابل ضربه های شدید وارد شده مقاوم باشد و مانع از آسیب جدی به جلوبندی خودرو شود.

 

b_300_300_16777215_00_images_jolo4.jpg



از طرفی دیگر زیربندی خودرو نیز به دلیل محافظت از سیستم تعلیق و جلوبندی در برابر آسیب های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است.جلوبندی خودرو قسمتی در جلو و زیرین خودرو است که وظیفه مهمی در حفظ و برقرای تعادل در حرکت و سکون نیز دارد درواقع این بخش ارتباط مهمی بین شاسی و اتاق خودرو ایجاد میکند. سیستم تعلیق در کنار جلوبندی خودرو وظایف مهمی به عهده دارند که خرابی یا ایراد در هر کدام می تواند بر روی دیگر قطعات تاثیر منفی بگذارد.
جلوبندی خودرو از اجزای مختلفی مانند سیستم تعلیق ، فنر و کمک فنرها ، فرمان و میل فرمان ، سیبک ، سگ دست ، شغال دست و… تشکیل شده که همگی وظایف خاص خود را دارند. زمانی که جلوبندی خودرو خراب می شود تعمیرکار باید ابتدا به عیب یابی جلوبندی خودرو بپردازد به این صورت که همه این قسمت ها را بررسی کند و در صورت خرابی هر قطعه را با استفاده از ابزار جلوبندی سازی تعمیر یا تعویض کند.

 

b_300_300_16777215_00_images_jolo3.jpg

 

جلوبندی و کمک فنر سازی 110 در شهر پیشوا با حضور 2 استادکار باتجربه و خوش اخلاق آقایان حمید اصفهانی و احسان کریمی در سال های اخیر مورد استقبال مردم مناطق پیشوا و ورامین قرار گرفته است.

تجربه بالای فنی , وجدان کاری , خوش اخلاقی , دقت و انصاف از جمله خصوصیاتی است که این تعمیرگاه را به یک مرکز مورد اطمینان برای مراجعه کنندگان تبدیل کرده است.

در این تعمیرگاه خدماتی مانند رفع لاستیک سایی , پلوس , تنظیم ارتفاع و میزان فرمان نیز ارائه می شود.

@این تعمیرگاه از سوی وبسایت خبرتهران به عنوان جلوبندی سازی نمونه شهر پیشوا در سال 1402 انتخاب شده و به دریافت لوح تقدیر نائل آمده است.

آدرس:استان تهران - شهر پیشوا - میدان پلیس - روبروی خیابان جهاد

شماره های تماس: 09369378102 (احسان کریمی) و 09359808305 (حمید اصفهانی)

 

b_300_300_16777215_00_images_jolo5.jpg

 

بهترین جلوبندی سازی شهر پیشوا,جلوبندی سازی شهر پیشوا,بهترین کمک فنرسازی شهر پیشوا,کمک فنرسازی شهر پیشوا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس