b_300_300_16777215_00_images_tesla1.jpg

شیشه اتومبیل ، جزء مهم و جدانشدنی خودرو است که از ظرافت خاصی برخوردار است و در مورد اهمیت آن همین قدر اشاره کنیم که حداقل یک درصد از قیمت خودرو را شامل می شود که با توجه به قیمت امروز خودرو ، مبلغ پایینی به حساب نمی آید. شیشه در صنعت خودرو بخاطر ظرافت و حساسیت آن ، جز صنایع خاص محسوب می شود. از نظر جنس ، شیشه های بکار رفته در خودرو ، یا از جنس سکوریت ( نشکن ) هستند و یا از جنس شیشه لمینت ( laminated glass ) . قطعا شیشه جلو باید از جنس لمینت ( طلقی ) باشد.شیشه در خودرو به عنوان عایقی برای صدا ، اشعه ماورا بنفش ، خاک ، باد و باران اهمیت بسزایی دارد.

 

b_300_300_16777215_00_images_tesla4.jpg



شیشه بالابر خودرو ، یکی از قطعات مهم و البته پراستهلاک خودرو می باشد که وظیفه آن کنترل موقعیت شیشه  های درب اتومبیل می باشد. قطعا شیشه بالابر سمت راننده و  سمت شاگرد ،  پرکارتر از سایر شیشه بالابر های دیگر درب ها است و پس از مدتی ، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات یدکی آن خواهید داشت. در قدیم شیشه بالابر ها بصورت دستی بود و البته امروزه  نیز برخی خودروها مانند پراید ، همچنان دارای شیشه بالابر های دستی برای درب های عقب هستند .
بطور کلی ، شیشه بالابر خودرو به دو دسته کلی :شیشه بالابر برقی و شیشه بالابر دستی تقسیم می شوند. البته امکان تبدیل بالابر دستی به بالابر برقی وجود دارد و این یکی از خدمات شیشه اتومبیل تسلا محسوب می شود.

 

b_300_300_16777215_00_images_tesla5.jpg



موتور شیشه بالابر ( car window motor ) قطعه ای است که باعث بالا و پایین آمدن شیشه می شود. این سیستم بر اساس اتصال برق خودرو و جریان از طریق یک مدار الکتریکی عمل می کند. با فشار دادن کلید بالابر ، این برق وارد مدار می شود و سیگنال به موتور شیشه بالابر ارسال می گردد. با این فرمان شیشه بالا و یا پایین می رود.یک موتور الکتریکی کوچک به یک چرخ دنده مارپیچ و چند چرخ دنده گرد متصل است تا نیروی بالابرنده کافی برای بالا بردن شیشه اتومبیل را تولید کند. یک ویژگی شیشه بالابرهای برقی این است که نمی‌ توان آنها را با فشار باز کرد. چرخ دنده مارپیچ مانع باز کردن آن می‌شود.اکثر چرخ دنده های مارپیچ به خاطر زاویه تماس بین مارپیچ و دندانه های چرخ دنده گرد ، به صورت اتوماتیک قفل می‌شوند. چرخ دنده مارپیچ می‌تواند چرخ دنده گرد را بچرخاند ولی چرخ دنده گرد نمی‌تواند مارپیچ را به چرخش درآورد.اصطکاک بین دندانه ها باعث می‌شود چرخ دنده ها قفل شوند. اهرم بازوی بلندی دارد که به میله ای که پایین شیشه را نگه می‌دارد، متصل است. وقتی شیشه بالا می‌رود، انتهای بازو داخل شکافی روی میله می‌لغزد.در انتهای میله صفحه بزرگی قرار دارد که دندانه های چرخ دنده داخل آن فرو می‌روند. موتور هم چرخ دنده‌ای را که با این دندانه ها درگیر است، می‌چرخاند.سیم کشی بصورت متفاوت انجام می شود. سیم‌کشی سیستم های پایه، سیستم هایی هستند که به راننده اجازه می‌دهند کنترل شیشه های هر چهار پنجره را در دست داشته باشد و بتواند پنل کنترل بقیه درب ها را قفل کند.

b_300_300_16777215_00_images_tesla3.jpg

 

مرکز شیشه اتومبیل تسلا با مدیریت آقای محمدی در شهر پیشوا با سال ها تجربه همراه با جلب رضایت مراجعین گرامی ، خدمات زیر را ارائه می کند:

فروش و نصب انواع شیشه های داخلی و خارجی اتومبیل ، ترمیم و تعویض شیشه خودرو ، ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل ، فروش و تعمیر شیشه بالابر خودرو ، تعمیر و فروش آینه بغل اتومبیل ، فروش و نصب شیشه آینه بغل خودرو ، تعمیر سانروف ، فروش فقل و انواع نوارهای جانبی خودرو ، دودی کردن شیشه های اتومبیل با برچسب های دودی سولار ، فروش و نصب شیشه دودی فابریک خودرو و سایر خدمات مربوطه در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

@تسلا از سوی وبسایت خبرتهران به عنوان مرکز نمونه و برتر ارائه شیشه اتومبیل در شهر پیشوا انتخاب شده و به دریافت لوح تقدیر نائل آمده است.

آدرس:استان تهران - شهر پیشوا - میدان شهید اردستانی - ابتدای بلوار شهید قمی - قبل از سایپا

شماره تماس: 36739871-021

شماره همراه: 09124917927

 

b_300_300_16777215_00_images_tesla6.jpg

 

شیشه اتومبیل تسلا,شیشه اتومبیل تسلا پیشوا,بهترین شیشه اتومبیل در شهر پیشوا,تعمیر شیشه بالابر اتومبیل در شهر پیشوا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس