b_300_300_16777215_00_images_abrang1.jpg

لوازم تحریر یا نوشت‌افزار به مجموعهٔ گسترده‌ای از ابزارهایی گفته می‌شود که برای نگارش ، نقاشی یا ترسیم به کار می‌روند.گروهی از ابزارها که برای نوشتن ، ترسیم یا نقاشی کردن مورد استفاده قرار می گیرند را لوازم تحریر می گویند.حتی امروزه به همه ابزارهایی که با نوشتن ( حتی نوشته های چاپی ) ارتباطی دارند نیز نوشت افزار گفته میشود که خرید آنها از فروشگاه آبرنگ امکان پذیر است.

هنگام انتخاب نوشت افزارهایی که از پلاستیک تهیه شده اند بهتر است گزینه هایی انتخاب کنید که از پلاستیک های مرغوب باشند که هم بتوانید تا مدتهای طولانی استفاده کنید و هم سازگار با محیط زیست باشند.همچنین این نکته را برای محصولات کاغذی رعایت کنید.یکی از موارد مهم در خرید لوازم تحریر بالا بودن کیفیت آن است.بعضی اوقات شما بالا بودن کیفیت محصول را با مشاهده و لمس درک نخواهید کرد،بنابراین بهتر است با خرید یک نوشت افزار کوچک از یک برند معتبر و قدیمی آن را امتحان کنید.



b_300_300_16777215_00_images_abrang2.jpg



البته شما می توانید کیفیت لوازم التحریری مانند دفتر و دفتر یادداشت را از بادوام بودن جلد آنها و با کیفیت بودن چاپ آنها تشخیص دهید.اما این هم مهم است که فروشنده جنس با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه دهد.تا شما هم محصولی دریافت کنید که سالها استفاده کنید، هم در هزینه صرفه جویی کنید.بنا بر گفته وارن بافت، ” قیمت، چیزی است که شما پرداخت می کنید. ارزش، چیزی است که شما به دست می آورید.بنابراین سعی کنید چیزی تهیه کنید که ارزش محصول از قیمت آن بیشتر باشد.

شما می توانید از دو برند معتبر دو محصول مشابه را تهیه کنید و آنها را از لحاظ کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید.اما همه ما می دانیم که برندهای قدیمی امتحان خود را پس داده و می توان به آنها از لحاظ کیفیت و قیمت لوازم التحریر اعتماد کرد.از آنجایی که تنوع لوازم التحریر از نظر نوع و ظاهر بسیار زیاد بوده شما نباید خود را درگیر انتخاب از میان خیل عظیم آنها بکنید.


b_300_300_16777215_00_images_abrang3.jpg



فروشگاه لوازم التحریر آبرنگ با مدیریت آقای محمدرضا صالحی در جهت ارائه کالاهای با کیفیت و اصل به مشتریان عزیز ، سال هاست در محله مشیریه در بزرگراه امام رضا(خاوران) فعالیت می کند.این فروشگاه به دلیل عرضه محصولات باکیفیت و اخلاق بسیار خوب مدیریت آن ، از سال ها پیش مورد اعتماد اهالی محترم منطقه مشیریه در شرق تهران می باشد.

خدمات آبرنگ به شما مشتریان گرامی:

1. لوازم تحریر

مداد رنگی ، رنگ انگشتی ، پاستل و کرایون ، آبرنگ ، گواش ، مداد ، ماژیک ، خودکار و دیگر نوشت افزارهای محبوب کودکان در آبرنگ به فروش می‌رسد. علاوه بر این موارد، انواع لوازم جانبی مدرسه همچون کیف ، کوله‌پشتی ، جامدادی ، چسب و قیچی ، ظرف تغذیه , قمقمه و... نیز به فروش می‌رسد. به این ترتیب، شما می‌توانید تمام نیازهای فرزند خود در طول سال تحصیلی را برطرف کرده و مرغوب‌ترین محصولات را در اختیار او قرار دهید.


2. بازی فکری

بازی‌های فکری از سرگرم‌کننده‌ترین فعالیت‌های ذهنی به شمار می‌روند که فواید بسیاری برای ذهن بازیکنان به همراه دارند.بازی‌های فکری محدود به کودکان نمی‌شوند، بلکه بزرگسالان نیز می‌توانند محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.


3. بازی ساختنی و اسباب بازی

بازی‌های ساختنی از انواع سرگرمی‌های خلاقانه‌ای هستند که برای تقویت تخیل و مهارت‌های دست‌ورزی کودکان و نوجوانان مناسب خواهند بود. از انواع این محصولات می‌توان به خمیر بازی ، خمیر شنی ، پازل ، بازی لگو ، کاردستی ، بازی ربات ، بازی چوبی و بازی الفبا اشاره کرد.


4. پک مدرسه

خرید پک‌های مدرسه نیز طرفداران بسیاری دارد. این محصولات با توجه به نیاز دانش‌آموزان هر پایه‌ی تحصیلی انتخاب شده‌اند و تجهیزات متنوعی را به شما عرضه می‌کنند. به این ترتیب، با خرید پک مدرسه می‌توانید نیازهای فرزند خود را تا پایان سال تحصیلی برآورده کرده و در وقت و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید.

 

b_300_300_16777215_00_images_abrang4.jpg

 

@در آبرنگ ، مشتری بهترین گزینه در محدوده ی ماست :

او به ما وابسته نیست ، ما به او وابسته هستیم .

او مزاحم کار ما نیست ، او هدف کار ماست .

او بیگانه در کار ما نیست ، او بخشی از آن است .

ما با انجام کار لطفی در حق او نمی کنیم بلکه اوست که با فراهم نمودن این فرصت با ما لطف می کند.

 

آدرس:تهران - بزرگراه امام رضا(خاوران) - مشیریه - خیابان 30 متری صالحی - قبل از چهارراه اول - بین کوچه 9و10 غربی

شماره های تماس: 33864368 - 09195021440

 

لوازم التحریر آبرنگ,بهترین لوازم التحریر مشیریه,بهترین لوازم التحریر افسریه,فروشگاه آبرنگ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس