b_300_300_16777215_00_images_piadeh1.jpg

همایش پیاده روی خانوادگی ویژه مناسبت های بهداشتی مهرماه و هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

طاهره مویدی - خبرنگار خبرتهران:به مناسبت ایام بهداشتی مهرماه و هفته تربیت بدنی و ورزش ، همایش پیاده روی خانوادگی صبح امروز سه شنبه 30 مهرماه , با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر و ادارات محیط زیست، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر و با حضور حداکثری مدیران و کارکنان ادارات شهرستان  به ویژه کارکنان شبکه بهداشت و درمان ، داوطلبان سلامت، بهورزان و مراقبین سلامت مراکز، کارکنان اداره ورزش جوانان برگزار شد.

در این همایش باشکوه ، جمعی از ورزشکاران و دانش آموزان مسیر سالن ورزشی هلال احمر تا ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا واقع در میدان شهید اردستانی را طی کردند.سیدمهدی محور رکورددار طناب زنی جهان که رکوردهای متعددی را در سال های گذشته برپا کرده است ، در طول مسیر به اجرای برنامه پرداخت.
در حاشیه این مراسم , غرفه های سلامت ، مسابقه نقاشی برای دانش آموزان و نونهالان ، غرفه آتش نشانی و آموزش اطفاء حریق برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس