b_300_300_16777215_00_images_javadi.jpg

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سفر یک روزه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل به شهرستان پردیس تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ها و تعامل ها باید بیشتر شود تا مشکلات و دغدغه های ورزشکاران و هیات ها مرتفع گردد.

در جریان این سفر که با همراهی معاونان و مدیران ستادی اداره کل انجام شد، "علی جوادی" در نشست با روسای هیات های ورزشی شهرستان پردیس همچنین گفت: مسئولیت راهبردی ورزش با اداره ورزش و جوانان است، اما شهرداری ها برخوردار هستند و خدمات بیشتری می توانند ارائه دهند.
به گزارش رسیده، آغاز سفر یک روزه شورای مدیران و برنامه ریزی اداره کل در شهرستان پردیس با بازدید از پروژه خانه جوان در منطقه فاز ۸ پردیس همراه شد و در ادامه سالن چند منظوره شهید ابراهیم هادی و سالن ولیعصر(عج) منطفه سیاه سنگ پردیس با حضور ارشدی مشاور مدیرکل، شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، فرهادلو مسئول پبگیری شرق تهران و افسانه رئیس دبیرخانه ماده ۸۸ اداره کل مورد بازدید قرار گرفت.
بخش دوم سفر به حضور "علی جوادی" مدیرکل در شهرستان پردیس و دیدار با امام جمعه پردیس اختصاص داشت و در جریان آن، شادمهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به ارائه گزارش پیرامون عملکرد این اداره و فعالیت های انجام شده پرداخت.
شورای مدیران بخش سوم سفر یک روزه به شهرستان پردیس بود که به جلسه مشترک پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان با جوادی مدیرکل و فرماندار شهرستان پردیس اختصاص داشت و پیرامون مسائل و مشکلات مطروحه از سوی پرسنل اداری، بحث و تبادل نظر شد.
جلسه مشترک روساء، نواب رئیس و دبیران هیات های ورزشی بخش چهارم این بود که در حضورمدیرکل و فرماندار شهرستان پردیس، معاونین و روسای ستادی اداره کل پیرامون مسائل و مشکلات و توسعه فعالیت های ورزشی در این شهرستان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس