b_300_300_16777215_00_images_sampledata_sakhtosaz2.jpg
استاندار تهران با اشاره به لزوم حفاظت از حوزه سرزمینی استان تهران بر ضرورت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در مراحل اولیه تاکید کرد.  

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران با اشاره به گزارش اداره راه و شهرسازی اظهار داشت: نقشه جامع و تفصیلی شهرهای ۴۳ گانه ارائه شده و با توجه به اینکه ۸ دهم درصد خاک کشور در استان تهران و ۱۷ درصد جمعیت را داریم لزوم مراقبت و حفاظت از حوزه سرزمینی ضروری است.

وی با اشاره به لزوم دقت جهت مقابله با تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز افزود: هوشیاری و استفاده از ابزارهای نظارتی جهت مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به ویژه در مراحل اولیه ضروری است بر این اساس نقشه جامع و تفضیلی شهرها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه و توسط نرم افزارها تغییرات ثبت می شود تا روند ساخت و سازها گزارش و با عاملین برخورد شود.

استاندار تهران همچنین تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع مقرر شد تا شهرداری ها نسبت به مشارکت در تهیه نقشه های جامع و تفضیلی اقدام کنند تا سریع تر نقشه شهرها تهیه و نظارت ها تقویت شود.

محسنی بندپی سپس گفت: اگر رونق تولید و کسب و کار فعال در همه جای کشور به عنوان راهبرد و سیاست دنبال شود مهاجرت به شهرها به ویژه تهران کنترل می شود همچنان که امسال میزان درخواست انتقال فرهنگیان به تهران ۶۰۰ نفر و جهت انتقال به خارج از تهران ۸۰۰ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه طبق سرشماری سرانه رشد جمعیت در تهران ۱/۷ درصد بوده خاطرنشان کرد: در مورد روستاها، بنیاد مسکن مکلف شده نسبت به تهیه طرح هادی روستاها اقدام کند‌ که اگر ابلاغ شود همه مکلف هستند در چارچوب آن عمل کنند و بخشداری، دهیاری، اداره کل روستایی و معاونت عمرانی استانداری موظف به نظارت بر و ساخت و سازها در حوزه روستایی هستند.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس