b_300_300_16777215_00_images_taghizadehh.jpg
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم وحدت رویه در حوزه مسائل شهری بر پذیرش سند آمایش توسط دستگاه های استان به عنوان سند بالادستی تاکید کرد.

محمد تقی زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به ضرورت آماده سازی طرح جامع اظهار داشت: بعضی از شهرها آمادگی دارند که طرح تفصیلی را خودشان تهیه کنند چرا که تأمین اعتبارات استانی زمان‌بر می‌شود و بهتر است مصوبه داشته باشیم تا شهرداری هایی که توان مالی دارند نسبت به تهیه طرح تفصیلی و جامع با نظارت اداره راه و شهرسازی اقدام کنند.

وی افزود: طبق قانون ساخت طبقات اضافه که اصول سه گانه شامل اصول فنی، شهرسازی و بهداشتی را نداشته باشد مشمول قلع و قمع می شود و نیاز به بخشنامه ندارد و تبصره ۱۱ گانه ماده ۱۰۰ باید اجرا شود و نیاز به بخشنامه در این زمینه نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: اگر مورد قانون حرائم شهرها وحدت رویه وجود داشته باشد مشکلی بروز نمی کند که بر مبنای آن شهرداری ها می توانند در مورد مواجهه با ساخت و سازهای غیرمجاز وارد شوند مشمول کردن این امر به آرا ماده ۱۰۰ سبب مرور زمان می شود.

تقی زاده سپس گفت: رعایت قوانین حداقل انتظار در نظام برنامه ریزی است و مهم ترین قانون در شهرها، قانون محدوده شهرها و قانون تقسمیمات کشوری است که باید در پیگیری طرح ها لحاظ شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به سند آمایش عنوان کرد: در حوزه وظایف قانونی سند آمایش سند بالادستی است که نیاز استان را مرتفع می کنند و باید دستگاه ها سند آمایش را به عنوان سند بالا دستی بپذیرند.

ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری,استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس