b_300_300_16777215_00_images_karimisaba.jpg

مهندس کریمی گفت:تمام تلاش و برنامه های مجموعه مدیریت شهری باید در راستای خدمت به شهروندان و توسعه شهر با تمام امکانات شهری باشد.

 شهردار صباشهر در خصوص خدمتگزاری به شهروندان عنوان کرد:اين مهم در صورتی با موفقیت انجام می شود که تمام دغدغه مسئولین رضایت مردم باشد.
وی در ادامه نظر به اینکه مجموعه مدیریت شهری مکانی برای خدمت مي باشد افزود:تمام مسئولین واحد های شهرداری باید خدمت صادقانه را كه وظيفشان است سرلوحه کار خود قرار دهند.

همچنين در ادامه تاکید کرد:داشتن شهری با امکانات و استاندارد های شهری مستلزم تلاش و کوشش بی وقفه مسئولین می باشد.

این مدیر شهری در پایان تصریح کرد:اولويت مجموعه انجام پروژه های متعدد عمرانی و بالابردن سرانه ها می باشد و این نوید را می دهیم در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در حل مشکلات شهر و شهروندان با برنامه ریزی دقیق و منظم بکوشیم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس