b_300_300_16777215_00_images_abbasi981.jpg
فرماندار پیشوا گفت: در حال حاضر محصولات صیفی و گلخانه ای شهرستان پیشوا به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

مهندس حسین عباسی در حاشیه بازدید از گلخانه های پرورش گل زینتی اظهار داشت: ۶۵۰ بهره بردار کشت گلخانه ای در پیشوا سالانه ۳۹۰ هزار تن محصولات گلخانه ای تولید می کنند.
 
وی با بیان اینکه محصولات صیفی و گلخانه ای شهرستان پیشوا به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد، افزود: گلخانه داران به تولید گل های زینتی با توجه به ریسک پذیری بیشتری که دارد، کمتر ورود کرده و در حال حاضر سالانه حدود دو میلیون شاخه گل از شهرستان پیشوا به دیگر کشورها صادر می شود.
 
فرماندار پیشوا با اشاره به اعطای تسهیلات با نرخ سود ۹ درصدی دولت به گلخانه داران، گفت: قرار است با استفاده از همین تسهیلات، ۲۰ هکتار به سطح زیر کشت واحد تولید گل های زینتی اضافه شود که بی شک در اقتصاد منطقه تاثیرگذار بوده و موجب تشویق سایر گلخانه داران خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: عمده مشکل کشاورزان پیشوا در مباحث اعتباری و مالی است و اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به این بخش می تواند انگیزه فزاینده ای برای فعالان حوزه کشاورزی به ویژه گلخانه داران ایجاد نماید.
 
عباسی افزود: در شهرستان پیشوا مشوق های مختلفی چه در بحث تسهیلات دولتی و چه در بخش همکاری های محلی و درون شهرستان انجام می گیرد و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا موانع را از سر راه سرمایه گذار برداشته و زمینه رونق اشتغال و تولید را در منطقه فراهم نماییم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس