b_300_300_16777215_00_images_moayedi1.jpg
نشست خبری اصحاب رسانه با محوریت مناسبت های بهداشتی مهرماه، سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری و اهداف و برنامه های شبکه بهداشت و درمان در دفتر مدیریت برگزار شد.

دکتر امینی مدیر شبکه بهداشت در این نشست به خبرنگاران گفت:

خبرنگار باید راست بگوید و درست بنویسد، از هرگونه ایجاد تشویش و شایعه پراکنی بپرهیزد و قبل از اشاعه خبر،  صحت و سقم خبر را از مرجع معتبر در میان بگذارد.، خبرنگار فقط در حیطه خبری کار نکنند و در حیطه آموزش، اطلاع رسانی و راهنمایی مردم نیز بکوشند.

امینی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران و مطالبه عمومی مردم در خصوص بیمارستان، طب سنتی، سگ های ولگرد، معاینات دانش آموزی در مدارس و داروخانه شبانه روزی اینگونه گفت:

رایزنی ها و پیگیری ها در خصوص بیمارستان پیشوا را در دست اقدام داریم و در پاسخ به مسئولان دانشگاهی که اذعان داشتند فاصله پیشوا تا بیمارستان مفتح به چند دقیقه هم نمی رسد گفته ایم، اگر اینچنین بود که با کلیه  ارگان های ورامین فاصله ی چندانی نداریم ولی همانگونه که آنها جدا شده اند وجود بیمارستان جداگانه نیز حق مردم شهرستان مقدس پیشواست.

تعین تکلیف بیمارستان دانشگاه آزاد باید انجام شود و با حمایت های فرمانداری و امام جمعه شهرستان در صورت تحویل،  ما آماده شروع به کار هستیم.

در خصوص سگ های ولگرد، کار اجرایی با شهرداری است و شبکه بهداشت و درمان به عنوان ناظر عمل می کند.

دو داروخانه شبانه روزی در سطح شهر وجود دارد که یکی از آن ها در درمانگاه شبانه روزی مهتدی می باشد و دیگری در سطح شهر

از طب سنتی حمایت نمی کنیم مگر آنکه پزشک متخصص طب سنتی باشد.

مردم شکایات خود را جهت رسیدگی، در سامانه ۱۹۰ ثبت کنند.

معاینات و ویزیت دانش آموزان در مدارس توسط پزشک، دندانپزشک و مراقبین سلامت، ماما، کارشناس تغذیه و روانشناس و آموزش به آنها انجام می شود.

نظارت کارشناسان بهداشت محیط به صورت روزانه جهت کلرسنجی آب وجود دارد.

مهاجر معاون امور بهداشتی شبکه نیز در خصوص عملکرد شبکه بهداشت و درمان و کسب رتبه نخست طرح ملی کنترل فشارخون در سطح دانشگاه از حیث ثبت فشارخون، ابلاغ سیاستهای رهبری در خصوص فرزندآوری و همکاری با رسانه ملی جهت ارتقای سواد سلامت مردم با محتوای آموزشی استاندارد، معرفی سایت آوای سلامت و ربات خودمراقبتی به عموم مردم سخن گفت.

در انتهای این نشست که به همت خانم طاهره مویدی مدیر پرتلاش روابط عمومی برگزار شد , با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

b_300_300_16777215_00_images_moayedi2.jpg

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس