b_300_300_16777215_00_images_nazeriV6.jpg
فرمانده انتظامي شرق استان تهران گفت: ماموريت هاي نوروزي پليس شرق تهران تا بازگشت کامل مسافران ادامه دارد.

سردار عبدالرضا ناظري اظهار داشت: ماموران پليس شرق استان تهران از 20 اسفند 97 طرح نوروزي را آغاز کردند و در اين طرح پليس در تمام نقاط مشخص شده استان حضور مستمر و موثر داشت و در تامين امنيت مردم و رقم خوردن نوروزي آرام براي آن ها تلاش کرد.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران گفت: هنوز تعدا زيادي از مسافران نوروزي به منازل خود بازنگشتند و لذا پليس راه و نيز ماموران انتظامي در شرق استان تهران ماموريت خود را تا پايان بازگشت کامل مسافران ادامه خواهند داد، در واقع ماموريت ما زماني به پايان مي رسد که مسافرين عزيز نوروزي به طور کامل به منازل خود برگردند.

ناظري هدف اصلي اجراي طرح نوروزي را تامين آرامش شهروندان دانست و افزود: تاکنون طرح نوروزي بدون هيچ مشکلي در شرق استان تهران برگزار شده و اميدواريم بتوانيم با موفقيت ماموريت خود در خدمت رساني به مردم عزيز را به پايان برسانيم.

وي با تاکيد بر رعايت حقوق شهروندان توسط ماموران پليس گفت: ماموران انتظامي در عين رعايت حقوق شهروندان اغماضي در برخورد با مجرمان نخواهند داشت.

عبدالرضا ناظری,سردار عبدالرضا ناظری,سردار ناظری,فرمانده انتظامی شرق استان تهران,سردار ناظری فرمانده انتظامی شرق تهران,رضا نورمحمدی,عطيه مومنی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس