b_300_300_16777215_00_images_nazeriV2.jpg
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: تصادفات فوتی طی یکسال اخیر در شرق استان تهران ۱۶ درصد کاهش یافته است.

سردار عبدالرضا ناظری با حضور در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی ورامین طی سخنانی اظهار داشت: مشکلات کنونی کشور با تکیه بر توانایی های جوانان و اقتصاد مقاومتی انشااله حل می شود و سیلی محکمی بر گوش آمریکای جنایتکار خواهیم زد اما توطئه های دشمن همگی بر پایه خدشه دار کردن امنیت کشور بوده و اقدامات و تحرکات در مرزهای کشور و اقدام بزدلانه اخیر این کوردلان در اهواز نیز مبین همین خدشه دار کردن امنیت مردم بوده است.

ناظری در ادامه با اشاره به تجمعات و فراخوان های دی ماه به بعد افزود: در حوزه مسائل امنیتی با تجهیزاتی که ما امروز داریم دشمن هیچ کاری از دستش ساخته نیست و امکان هیچ اقدام بزدلانه ای برای دشمنان فراهم نمی باشد.


وی با اشاره به اینکه ما بیش از ۱۳ هزار شهید در طول انقلاب و دفاع مقدس تقدیم نظام کرده ایم گفت: با این تعداد شهدا ما اجازه خودنمایی به دشمن را نمی دهیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه امروز تمام سازمان ها و نهادها باید سهم خود را در حوزه ترافیک بدانند و این سهم را ادا کنند افزود: نیروی انتظامی در حوزه امنیت اجتماعی اخلاقی و فرهنگی با کسی تعارف ندارد و هر کس سهمی که دارد که باید این سهم را ادا کند لذا در حوزه ترافیک باید بپذیریم که مخصوصا در شرق استان تهران زیرساخت های فرهنگی و امنیتی در حوزه امنیت ترافیک ضعیف است و باید در این زمینه بیشتر کار صورت بگیرد.

ناظری در ادامه گفت: با توجه به اینکه بیش از ۱۳۰ میلیون تردد در محورهای شرق استان تهران انجام می شود باید اذعان کنیم که وجود دوربین های نظارت تصویری در ورودی و خروجی های روستاها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که دوربین در کشف جرم موثر است و به عنوان یک ابزار بازدانده محسوب می شود .

وی با بیان اینکه در زمینه فراهم آوری روشنایی شهر باید توجه بیشتری را داشته باشیم گفت: روشنایی برای دانش اموزان امنیت به همراه می اورد و در حوزه ترافیک خواهش ما این است که مسئولین به نوبه خود مسائل را حل کنند و به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

ناظری بیان داشت: شهرستان ورامین از امکانات نسبتا خوبی برخوردار شده است و با توجه به اینکه اموزشگاه رانندگی پایه یک و معاینه فنی در بسیاری از شهر ها وجود ندارد در این شهرستان با تلاش خوب همکاران راهور این امکان آورده شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در شرق استان تهران طی یکسال اخیر ۱۶ درصد کاهش تصادفات رانندگی فوتی و ۱۸ در صد کشته ها در حوزه های درون و برون شهری کمتر شده و باید اعلام کنیم که تمام خطوط ۱۱۰ در ۷ شهرستان به ورامین انتقال داده شده است .

عبدالرضا ناظری,سردار عبدالرضا ناظری,سردار ناظری,فرمانده انتظامی شرق استان تهران,سردار ناظری فرمانده انتظامی شرق تهران,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس