b_300_300_16777215_00_images_boubour1.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا از خبرنگاران فعال در حوزه ورزش تقدیر کرد.


در این مراسم که در سالن جلسات این اداره برگزار شد ، دکتر طاهری گندمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا ، حرفه خبرنگاری را حرفه ای خطیر و پرمسئولیت و خبرنگاران را دارای رسالتی بزرگ نامید.

درابتدا دکتر طاهری گندمانی ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار ، جایگاه خبرنگاران را بسیار ارزشمند توصیف کرد و از همه اصحاب رسانه برای پوشش اخبار حوزه ورزش و جوانان تشکر کرد.


وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه همه خبرنگاران دشت ورامین در چهارچوب قانون فعالیت کرده و بدون هیچ چشم داشتی پیگیر مطالبات عموم هستند.

b_300_300_16777215_00_images_bourbour3.JPG


طاهری در ادامه گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا به میهمانان ارائه داد.

وی افزود:این روز فرصتی است تا یادی شود از خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه که انعکاس دهنده خدمات و زحمات مسئولین و نیک اندیشان و بیان کننده نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم و جامعه می باشند.

طاهری ادامه داد : خبرنگاری شغل فرهنگی و فرهنگ ساز است و خبرنگاران نماینده بخش وسیعی از جامعه هستند و باید از یکسو مشکلات جامعه و از سوی دیگر فعالیت های انجام شده توسط مسئولین را اطلاع رسانی کنند در حالیکه در زندگی روزمره خود مشکلات زیادی دارند اما باز به خاطر و دینی که نسبت به شغلشان دارند به نحو احسنت به کار خبرنگاری خود ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: خبرنگار برای برخورداری از نقد صحیح باید در حد مسئول مربوطه اطلاعات داشته باشد.

دکترطاهری گندمانی اظهار داشت: از خبرنگاران انتظار دارم تا در پوشش خبرهای مهم مانند قهرمانی ها و میزبانی ها ما را یاری کنند.

وی با موثر خواندن قلم خاطر نشان کرد: بازی با لغات کارآیی بسیاری دارد امیدوارم که از مسیر اعتدال و عدالت خارج نشوید.

طاهری با تاکید بر لزوم بیشتر حمایت از خبرنگاران گفت : تجلیل از خبرنگاران نباید به روز خبرنگار محدود شود و انشاالله با توجه به فضای اتحاد وهمدلی بین خبرنگاران و پتانسیلهای موجود شهرستان ، شاهد رفع مشکلات و ارتقاء سطح فعالیتها باشیم و روزی فرا برسد که جایگاه خبرنگار در این شهر ارتقاء پیدا کند و برای این قشر محروم تعمیداتی اندیشه شود تا بدون دغدغه ای به کار خود بپردازنند.

وی همچنین از  زحمات و تلاش های دلسوزانه آقای محسن بوربور به عنوان روابط عمومی اداره ورزش قدردانی کرد.همچنین لوح تقدیر مدیر روابط عمومی نمونه شهرستان پیشوا از سوی سایت خبرورزشی و خبرتهران به محسن بوربور اهدا شد.


لازم به ذکر است در پایان مراسم با اهدای تندیس و هدایایی از خبرنگاران حاضر در مراسم تجلیل کرد.

b_300_300_16777215_00_images_bourbour2.JPG

ورزش و جوانان پیشوا , طاهری ورزش پیشوا , طاهری گندمانی ورزش پیشوا , محسن بوربور ورزش پیشوا , تقدیر و تجلیل از خبرنگاران ورزش پیشوا

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس