takhhrib.png
مدیر جهاد کشاورزی ری اعلام کرد: با تخریب ۲۳بنای غیرمجاز احداث شده در اراضی کشاورزی بخش قلعه نو شهرستان ری، بالغ بر ۴ هکتار از اراضی شهرستان ری آزاد سازی شد.

محمد عباسی با بیان این مطلب گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۲۳فقره از ساخت وسازهای غیرمجاز دربخش قلعه نو تخریب شد.
وی ادامه داد: با اجرای این عملیات قلع و قمع، بیش از ۴هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی روستای زمان آباد بخش قلعه نو به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ری با تاکید برحفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: با هرگونه ساخت وساز غیرمجاز و دخل وتصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.
وی تصریح کرد: تیم های گشتی جهاد کشاورزی ری به صورت شبانه روزی محدوده های این منطقه شهری را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.
عباسی از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.
بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد و یکی از مناطق عمده تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو است.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس