kaghazlo22.jpg
محمودرضا سعید پور با حضور فرماندار و مسئولان اداره کل محیط زیست استان تهران به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت از محیط زیست ورامین معرفی شد و زحمات منصور گلمحمدی رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم گفت: توجه به محیط زیست و حفاظت از آن، نیاز امروز جوامع است و باعث می‌شود تا آیندگان نیز از آن‌چه خداوند به امانت در اختیار ما قرار داده، بهره‌مند شوند.
وی افزود: توسعه جوامع بدون توجه به محیط زیست میسر نمی‌شود، اگر افراد و جوامع به دنبال توسعه پایدار می‌باشند باید به محیط زیست و حفاظت از آن توجه کنند چرا که با نابود شدن محیط زیست، در اصل تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز از بین می‌رود.
وی گفت: همجواری ورامین با کویر مرکزی، شرایط ویژه‌ای را برای محیط زیست این شهرستان رقم زده است و وجود مراتع، تالاب فصلی بندعلیخان و حضور صدها گونه جانوری، این شهرستان را در زمره مناطق مهم زیست محیطی تبدیل کرده است.
کاغذلو با اشاره به احیاء تالاب بندعلیخان اظهار کرد: محیط زیست ورامین تأثیر مستقیمی بر محیط زیست استان تهران دارد، تالاب فصلی بندعلیخان به عنوان سدی محکم در برابر ورود ریزگردها به سمت مناطق مسکونی محسوب می‌شود و احیاء مجدد آن که حاصل برنامه ریزی صحیح مسئولان منطقه در هدایت آب‌های سطحی به سمت مناطق جنوبی است، این خطر را از استان تهران دور کرد.

استانداری,یارانه,فرمانداری ,وزارت,رضا نورمحمدی,عطیه مومنی,ایرانگردی,گردشگری,بلیت,خبر تهران,خبرتهران,اداره کل تهران, قیمت ارز, قیمت دلار, بخشداری , دهیاری, شورای اسلامی شهر, پرسپولیس, استقلال, بهترین هتل, هتل ارزان, بهترین رستوران,ایرانگردی,  گردشگری,شهرداری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس