b_300_300_16777215_00_images_emamiamin.jpg

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:حضور استانداری تهران در نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته مازندران فرصت مناسبی برای عرضه و نمایش توانمندی های اقتصادی استان در نگاه فعالین اقتصادی داخلی و خارجی خواهد بود.
 
نخستین نمایشگاه انرژی، نفت،گاز و پتروشیمی استان مازندران از ۳۰ بهمن ماه لغایت ۲ اسفند در شهرستان ساری و با حضور  استانداری تهران در حال برگزاری است.

 در همین رابطه محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن اشاره به حضور استانداری تهران در این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه به جهت موقعیت ژئو استراتژیک استان مازندران به عنوان محل کريدور شمال به جنوب و نقطه وصل دریای خزر تا خلیج فارس دارای موقعیت برجسته و قابل اعتنایی از منظر اقتصادی تلقی می شود.

 وی افزود: همچنین دریای خزر از طریق رود ولگا به اروپا متصل بوده از آنجا که اکنون در شرایط تحریم قرار گرفته و با مسائل مربوط به مشکلات نقل و انتقال ارز در کشور مواجه هستیم برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنم برای بازرگانانی است که علاقمند به تبادل تجاری بدون نقل و انتقال ارز هستند.

 امامی امین خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بازرگانان و تجار بیش از ۸ کشور در این نمایشگاه و همچنین ظرفیت و قابلیت های اقتصادی استان تهران در حوزه مبادلات اقتصادی بین المللی، استانداری تهران در نظر دارد تا با حضور در این نمایشگاه بستر لازم برای تبادل تجربیات بازرگانی میان تجار ایرانی و بین المللی را فراهم کرده و زمینه لازم را برای ایجاد مناسبات اقتصادی جدید میان استان تهران و سایر کشورها در حوزه اقتصادی ایجاد کند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همچنین در پایان یادآور شد: حضور استانداری تهران در نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته مازندران فرصت مناسبی برای عرضه و نمایش توانمندی های اقتصادی استان در نگاه فعالین اقتصادی داخلی و خارجی خواهد بود.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس