khorasany.jpg

خراسانی گفت:با پیگیری های استاندار تهران در شورای مسکن استان و همکاری دستگاه های مرتبط و خدمات رسان انشعابات مربوط به بالغ بر ۵۱۳۸ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند آماده شده و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرف افتتاح قرار گرفته است. 

علی اکبر خراسانی مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آماده سازی واحدهای مسکن مهر در سطح استان اظهار داشت: به رغم محدودیت ها در شرایط اقتصادی کنونی و هزینه‌های تحمیل شده از ناحیه پروژه مسکن مهر، اقدامات درخور و ارزنده ای در راستای آماده سازی واحدهای این طرح در شهرهای مجاور پایتخت صورت گرفته است.
 
وی افزود : در همین رابطه بالغ بر ۵۰۱۵ واحد مسکن مهر در شهر پردیس آماده شده و مورد بهره برداری قرار گرفته بود که با پیگیری های استاندار تهران در شورای مسکن استان و همکاری دستگاه های مرتبط و خدمات رسان انشعابات مربوط به بالغ بر ۵۱۳۸ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند آماده شده و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرف افتتاح قرار گرفته است.
 
خراسانی یادآور شد: همچنین با توجه به دستور استاندار تهران در خصوص رفع ۱۶ مورد از اشکالات موجود در حوزه مسکن مهر پردیس این مسئله نیز مورد رسیدگی قرار گرفته و مرتفع شده و دو جلسه و یک مورد بازدید نیز در این خصوص انجام گرفته است.
 
 مدیرکل امور عمرانی استانداری تهران همچنین ضمن اشاره به آماده سازی پروژه پل سیمان در منطقه پاکدشت اظهار داشت: این پروژه طرح هایی بود که از سال های متمادی در منظره پاکدشت و محور جاده امام رضا معطل مانده بود و یکی از اقدامات خوب استانداری تهران آماده سازی آن در راستای توسعه منطقه به شمار می رود.
 
وی افزود : اقدامات آماده سازی این سازه اجرا شده و عملیات زیرسازی و رمپ آن نیز مورد پردازش عمرانی قرار گرفته است اکنون جهت بهره‌برداری و افتتاح نهایی آن متوسط آماده سازی و ایمن سازی لوله بنزین از سوی دستگاههای مرتبط هستیم.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر




 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس