b_300_300_16777215_00_images_jadvaal.jpg

شهردار قرچک از جدول‌گذاری 55 هزار متر از معابر این شهر بااعتباری بالغ‌بر 52 میلیارد تومان در سال 1401 خبر داد.

 محسن خرمی شریف بابیان اینکه این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی در سال 1401 اجرایی شد، اظهار کرد: مدیریت شهری باهدف ساماندهی معابر و نهرهای معابر، بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال‌های معابر انجام داده است.

وی ادامه داد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع‌آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی جدول‌گذاری و بتن‌ریزی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق سه‌گانه به طول 55 هزار متر بااعتباری بالغ‌بر 52 میلیارد تومان هزینه شده است.

خرمی شریف خاطرنشان کرد: امسال نیز در ادامه فرایند اجرای فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات باهدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری معابر نیز انجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس