b_300_300_16777215_00_images_kahrizaak.jpg
 
آیین تقدیر و تجلیل از معلمان شاخص بخش کهریزک که در سطح استان تهران موفق به کسب رتبه های برتر شده و به عنوان معلمان نمونه استان تهران معرفی شدند، به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد.

مهندس سید مجتبی هاشمی؛ سرپرست شهرداری کهریزک با اشاره به این خبر گفت: این مراسم گرامیداشت با حضور دکتر بابایی؛ بخشدار، حجت الاسلام استیری امام جمعه  وافضلی نیا رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک به میزبانی اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک برگزار شد و از یکایک معلمان نمومه استانی این بخش تقدیر بعمل آمد.

وی معلمان را اولین الگوی معرفتی و تربیتی اقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: انتخاب تعدادی از فرهنگیان  این بخش که با سعی و تلاش و رعایت شاخصه های آموزشی موفق به کسب رتبه برتر استان تهران شدند برای حوزه آموزشی این بخش یک افتخار بزرگ محسوب می شود چراکه این عزیزان نقش بسزایی در آموزش و پرورش دانش آموزان شهر کهریزک دارند.

در پایان مراسم لوح و هدایایی به رسم یادبود به معلمان نمونه استانی کهریزک اعطاء شد.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس