shahruudi.jpg

شهردار احمدآباد مستوفی از در دستور کار قرار داشتن دور جدید فعالیت های خدماتی و عمرانی مدیریت شهری در سطح شهر خبر داد.
مهندس مجید شاهرودی با اشاره به برنامه هایی که شهرداری در این ایام در دست اقدام دارد، اظهار داشت: به رغم محدودیت ها و تنگناهای شدید مالی که پیشتر از این نیز به واسطه دلایلی همچون رکود در صنعت ساخت و ساز با آن مواجه بودیم و هم اکنون نیز به دلیل شرایط پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا تشدید شده و به شدت منابع درآمدی شهرداری را کاهش داده اما در صددیم تا با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری حداکثری از منابع مالی موجود، بتوانیم همچنان نظام خدماتی کارآمدی را در شهر برقرار سازیم و در عین حال در زمینه اقدامات عمرانی نیز فعال باشیم.
شاهرودی تصریح کرد: چندی است که با ثبات نسبی وضعیت آب و هوا، ترمیم و بهسازی آسفالت خیابان ها و معابر را در برنامه داریم که از جمله درخواست های شهروندان عزیز نیز بود و باید اجرایی می شد که به تدریج به صورت کامل و در تمامی نقاط شهر انجام می شود. از سویی برنامه رنگ آمیزی و زیباسازی معابر را هم آغاز نموده ایم که به لحاظ تأثیرات اجتماعی آن می تواند مثبت و حائز اهمیت باشد. اقدامات دیگری نیز همچون رسیدگی جدی به وضعیت فضای سبز، نظارت و رسیدگی به وضعیت جداول و جوی های آب سطح شهر و برطرف ساختن مواردی همچون جداول شکسته، آسیب دیده و... و برخی اقدامات دیگر را هم در دست اجرا داریم که می تواند در شرایط کنونی مدنظر قرار گیرد.
شهردار احمدآباد مستوفی اضافه کرد: البته به موازات این اقدامات نباید از مسأله شیوع ویروس کرونا نیز غافل بود که در این خصوص هم با جدیت برنامه های قبل را دنبال می کنیم و اقدامات لازمی همچون ضدعفونی کردن مکرر و روزانه محل های اجتماعات و نقاط عمومی شهر، ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی و... را دنبال می نماییم که خوشبختانه آثار مثبت و نیکوی آن را در وضعیت مساعد شهر بدین لحاظ شاهد هستیم.
شاهرودی در پایان بیان کرد: نکته ای که ما باید در نظر داشته باشیم و به جد هم پیگیر آنیم، این است که می بایست به فکر ایجاد منابع درآمدی پایدار و برطرف ساختن موارد مشکل آفرینی همچون بلاتکلیفی در قضیه حریم شهرداری و ابلاغ طرح جدید هادی شهری باشیم. در خصوص حریم و طرح هادی، خوب است همشهریان عزیزمان بدانند ما در مجموعه مدیریت شهری با همراهی و همدلی دلگرم کننده شورای شهر قاطعانه پیگیر به نتیجه رسیدن ماجرا هستیم و تاکنون نیز دستاوردهای خوبی داشته ایم و به نتایج مثبتی رسیده ایم. اما به هر روی باید بدانیم که در این زمینه کارشکنی ها و مخالفت ها از سوی معدودی افراد و نهادها تا بدان حد است که پایان قطعی این امر را با مشکل مواجه می سازد. با این وجود ما همچنان پیگیر هستیم و به یاری خداوند نیز به زودی این موارد برطرف می شوند. در ارتباط با منابع درآمدی پایدار نیز رایزنی ها و گفت و گوهایی را با برخی افراد و سازمان های موثر و مهم داشته ایم و همچنین از کلیت مسئولین و مدیران شاغل در مجموعه هم خواسته ایم تا طرح ها و ابتکارات خود را ارائه دهند تا در این زمینه هم بتوانیم پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم. البته در این زمینه اقدامات خوبی هم انجام شده که درآمدزایی از محل تبلیغات شهری از جمله آنها است.

خبرتهران  , خبر تهران , اخبار تهران , شهرداری تهران , یارانه , استانداری تهران , فرمانداری تهران , رضا نورمحمدی , عطیه مومنی , ایرانگردی , گردشگری , بلیت , سفر , سفر ارزان , اداره کل تهران , قیمت ارز , قیمت دلار , بخشداری , دهیاری , شورای اسلامی شهر , پرسپولیس , استقلال , لیگ برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Google

در اين سایت
در كل اينترنت

 

تماس با ما

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

/> "آپلودآپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

کوتاه کننده لینک

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس